Ik kreeg de indruk dat ze mij als klant met caravanschade liever kwijt dan rijk waren.
Vanaf de aanmelding van de schade tot en met de oplevering ging alles uitermate stroef.

Na een schade welke plaats vond in februari heb ik een afspraak gemaakt met ASN.
In maart afspraak voor reparatie.
Deze kon pas in mei plaatsvinden.
Een week voor de reparatie werd...
In maart afspraak voor reparatie.
Deze kon pas in mei plaatsvinden.
Een week voor de reparatie werd de afspraak 14 dagen verzet.
Reparatie heeft ruim 2. weken geduurd en is niet naar tevredenheid uitgevoerd.
Met name het spuitwerk vertoont kleurverschil.
Over deze klacht werd gebagatelliseerd en afgedaan met we hebben nu geen tijd en bellen binnen 2 weken op met een oplossing.
Heb hierover de verzekering ingelicht en afgesproken de oplossing af te wachten.
Mocht dit niet naar tevredenheid lukken dan kan ik de verzekering terug bellen voor een eventueel vervolg.

Uitstekend geholpen, benadering van mij als klant evenzo.

Zeer attent en meedenkend geholpen. Goede, snelle en correcte service

Schade heel netjes hersteld , en de auto ook nog helemaal gewassen en van binnen gepoetst
Alles op een vriendelijke manier behandeld

Fijne communicatie en denken mee met klant. Reparatie duurde wat langer dan gepland, hebben voor goede oplossing gezorgd.

Dik tevreden.
De medewerkers zijn super behulpzaam en je word op een vriendelijke prettige en vriendelijke manier benaderd en behandeld.
er word duidelijk uitgelegd wat ze doen en wat ze...
Dik tevreden.
er word duidelijk uitgelegd wat ze doen en wat ze gedaan hebben.
dit is zeker een aanrader om met schade hier heen te gaan.

Werd door ASN doorverwezen naar Autoschadeherstel bedrijf Boll. Hen gebeld. Ja, ik kan er nog mee rijden. Zij zaten de komende maanden volgeboekt. Toen ik aangaf dat dat niet verantwoord was ivm... Werd door ASN doorverwezen naar Autoschadeherstel bedrijf Boll. Hen gebeld. Ja, ik kan er nog mee rijden. Zij zaten de komende maanden volgeboekt. Toen ik aangaf dat dat niet verantwoord was ivm uitstekende delen kon ik langskomen. Er werd een noodreparatie gedaan zodat ik veilig kon rijden. Er werd meteen geïnventariseerd wat er evt. vervangen moest worden en ik zou een belletje krijgen als het binnen was. Na een aantal dagen werd ik gebeld en kon ik langskomen. Ik kreeg een leenauto mee en na een paar dagen kon ik mijn auto ophalen. Het was echt vakwerk, zo mooi als het hersteld was. Bravo voor het meedenken van hen. Fijne mensen, prettig geholpen. Applausn

Beste bedrijf goede afspraken goed werk ben zeer te vreden.