Professioneel / vertrouwd / vriendelijk

Prettige ontvangst, duidelijke uitleg en top-service. Afspraken worden goed nagekomen, geen vraag teveel en schade top hersteld.
Vakbekwaam personeel en erg schone werkplaats en ontvangst!

Over het algemeen ben ik tevreden over mijn ervaring met ASN. Het contact verliep soepel en de afspraken waren snel gemaakt. Vanwege winter drukte is de afspraak wel naar achteren geschoven, met... Over het algemeen ben ik tevreden over mijn ervaring met ASN. Het contact verliep soepel en de afspraken waren snel gemaakt. Vanwege winter drukte is de afspraak wel naar achteren geschoven, met mijn goedkeuring.

Het vervangend vervoer was méér dan adequaat, een zeer fijne hybride auto.
Bij het retourneren van de bruikleenauto was de klantvriendelijkheid van de chauffeur niet optimaal, dit is ook direct aangekaart bij ASN medewerker Angela van Soest.

Prima, vriendelijke gastvrije ontvangst, snelle afhandeling via verzekeraar, deskundig gemaakt

Communicatie is goed. Jammer dat, ondanks de inventarisatie vooraf, niet de goede voorruit besteld was, waardoor de reparatie iets langer duurde (in goed overleg). Goede service omdat het moment van... Communicatie is goed. Jammer dat, ondanks de inventarisatie vooraf, niet de goede voorruit besteld was, waardoor de reparatie iets langer duurde (in goed overleg). Goede service omdat het moment van afleveren/ophalen het enorm regende en aangeboden werd op de auto te brengen

Balie personeel is vriendelijk en heeft kennis van zaken. Auto ziet er weer als nieuw uit in betrekkelijk korte tijd. Financiën met tegenpartij geen zorg voor gehad, alles werd geregeld.

Vriendelijke en ervaren medewerkers. Voor tussentijdse vragen werd een passende oplossing geboden. Tevreden over het resultaat van de schadeafhandeling

Zeer positief. Auto is mooi hersteld en duidelijke communicatie

Vriendelijke ontvangst en goed herstrel van de schade.

Goede receptie goede afspraken komen deze ook na en denken mee.Ga zo door