Goed schade herstelbedrijf maar erg druk waardoor de afspraak verzet is geworden.

Klantvriendelijk, korte lijnen, hierdoor duidelijke afspraken. Vriendelijke medewerkers. Goede service, auto netjes afgewerkt en ook nog gewassen.

Prima bedrijf. Auto keurig afgeleverd. Auto keurig gewassen, zelfs de matten waren gezogen. Prima geholpen.

In één woord: prima

Klant vriendelijk je word goed geholpen. Ze zijn luistrend oor en dat is ook goed voor devklant

Frank de Ruygt

Zoals altijd een en al top service en vriendelijkheid bij dit bedrijf, menig andere “schade herstel bedrijven” in Heerenveen kunnen aan dit bedrijf een voorbeeld nemen hoe het moet!
Ga zo door...
Ga zo door Dhr Vonk

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen.
Schade keurig hersteld.

De service was snel, vakkundig en adequaat. Ik ben zeer tevreden.

Er is goed naar mij geluisterd. De reparatie is uitgevoerd, zodra er tijd was.
Er is goed naar mij geluisterd. De reparatie is uitgevoerd, zodra er tijd was.
Ik was blij met de naar huis breng service en de ophaal service, omdat ikzelf hiervoor geen mogelijkheid had. Dus geheel: goede service. En de voorkant ziet er weer als nieuw uit.

Vriendelijke mensen, netjes werk en vlot in het bellen…