Komen afspraken na. Prettige communicatie

Prima, telefonisch snel bereikbaar, vervangend vervoer stond klaar, snelle afhandeling van de schade (2 dagen), balie medewerker bleef langer aanwezig omdat ik in de file stond.

Vriendelijke mensen waar je goed en netjes geholpen wordt.
De schade is zeer goed gerepareerd , en ik zou hier zekerm terug naartoe gaan met schade.

Ik heb een zeer positieve ervaring met ASN Nootdorp.
Ik heb een zeer positieve ervaring met ASN Nootdorp.
Het schade herstel duurde weliswaar 1 dagdeel langer dan gepland maar ik werd keurig op de hoogte gehouden en kreeg een gewassen en schone auto terug!
Heb je schade dan kan je hier terecht en rij je ook nog in een mooie leenauto.

Prima. De reparatie is voortreffelijk uitgevoerd. Het enige puntje van kritiek is de bedenking die het bedrijf bleek te hebben, nadat al besloten was een nieuwe bumper te plaatsen, alsnog problemen... Prima. De reparatie is voortreffelijk uitgevoerd. Het enige puntje van kritiek is de bedenking die het bedrijf bleek te hebben, nadat al besloten was een nieuwe bumper te plaatsen, alsnog problemen te maken met een oudere kras op een andere plek van de bumper. Dit ondanks de toezegging van mijn verzekeringsmaatschappij dat deze oudere schade geen probleem was als men zou besluiten de hele bumper te vervangen. Dit rook naar het laten hangen van de oren naar de verzekeringsmaatschappij en niet naar de klant.

Zeer vriendelijk ontvangst.
Goed en heldere communicatie.

Ze doen wat er is afgesproken, de reparatie was heel mooi gerepareerd en ze hadden zelfs de auto van binnen gepoetst.

Vriendelijk ontvangen. Duidelijk in het maken van afspraken. De medewerkers verstaan duidelijk hun vak. Eindresultaat is top. De auto is weer als nieuw!

Goede service en vakbekwaam

Top service. Betrouwbaar, vriendelijk en professioneel geholpen.