Aan de telefoon,vriendelijk,duidelijk,correct,meteen de juiste terzake doende informatie.
Daarna ontvangst door zeer vriendelijke dame welke uitgebreid de tijd nam om mijn auto te bekijken en fotograferen.
Zeer meedenkend in alles.
Kom hier zeker terug

Ik ben zeer tevreden vriendelijk personeel het bedrijf heeft een goede uitstraling
Je wordt er goed geholpen met een duidelijke uitleg

Je wordt vriendelijk geholpen, goede schatting, vervangend vervoer goed geregeld. Snelle afspraak geregeld en de reparatieduur goed voorspeld. Auto weer prima hersteld

Het contact heb ik als prettig ervaren. De medewerkers zijn zeer bekwaam en willen graag meedenken in de situatie.

Helaas heb ik al meerdere malen contact gehad met ASN als...

Helaas heb ik al meerdere malen contact gehad met ASN als schadebedrijf, gelukkig hebben ze ondanks omstandigheden altijd prima service verleend.

Het enige wat ik heb als feedback. Bij het ophalen van mijn auto was er nog wel glas te vinden zowel voor -als achterin de auto. Voorafgaand heb ik gevraagd of dit geregeld zou worden, dit werd ook beaamd. In de auto stond ook dat de auto voor aflevering is gecontroleerd echter is dit dus gemist.

De medewerker die de auto afleverde bood aan om dit alsnog te doen maar ik had een andere afspraak dus kon er helaas niet op wachten en heb het zelf gedaan. Dit was netjes geweest als het nog eens gecheckt was voor aflevering.

Fijne en duidelijke communicatie. Wel vrij lang moeten wachten op afspraak en schade herstel, maar dat is natuurlijk te wijten aan de drukte. Goed vervangend vervoer gekregen en schade is heel mooi... Fijne en duidelijke communicatie. Wel vrij lang moeten wachten op afspraak en schade herstel, maar dat is natuurlijk te wijten aan de drukte. Goed vervangend vervoer gekregen en schade is heel mooi hersteld. Dankjewel!

Zeer goed. Reparatie uitgesteld maar goede communicatie daarover. Uitstekend afgeleverd door de auto van binnen en buiten te reinigen en de bandenspanning te controleren

Een goede schadehersteller met een super service zoals een leen auto en lekker vlot bij het wegbrengen en ophalen aan de balie.
Bewust gekozen voor Pouw.
Een volgende keer zal dat zeker...
Bewust gekozen voor Pouw.
Een volgende keer zal dat zeker weer het geval zijn.

Super geregeld. Auto ter vervanging. Auto hersteld als nieuw en ook nog binnen afgesproken periode. Enige minpunt: de auto was van binnen erg stoffig dus volgende keer even interieur ook even... Super geregeld. Auto ter vervanging. Auto hersteld als nieuw en ook nog binnen afgesproken periode. Enige minpunt: de auto was van binnen erg stoffig dus volgende keer even interieur ook even schoonmaken.

Correcte afhandeling, schade netjes hersteld, passende leenauto.
Correcte afhandeling, schade netjes hersteld, passende leenauto.
Klein verbeterpuntje: de auto afmelden en vragen de leenauto snel terug te brengen, lukt alleen als er voldoende tijd tussen de afmelding en sluitingstijd zit. Vervroegde sluiting en minder dan 20 minuten voor rijden en tanken, gaat meestal niet werken.

Bij het melden van de schade werd ik vriendelijk te woord gestaan en vakkundig geholpen. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt.