Snel goed eerlijk advies en dit ook na reparatie merken dat het zo ook is uitgevoerd

Ben op een uitermate professionele en klantvriendelijke manier geholpen. Alle afspraken zijn zeer correct nagekomen. Zeer vlot geholpen. Maandag schade gemeld, donderdag klaar!

Frank de Ruygt

Zoals altijd een en al top service en vriendelijkheid bij dit bedrijf, menig andere “schade herstel bedrijven” in Heerenveen kunnen aan dit bedrijf een voorbeeld nemen hoe het moet!
Ga zo door...
Ga zo door Dhr Vonk

Klantvriendelijk, vakkundig.

Duidelijke afspraken, uitstekende afspraken en tussentijds houden ze je netjes op de hoogte van het verloop van de reparatie. Zeer vriendelijke medewerkers.

Prima service en schade mooi gerepareerd

Vriendelijk goede service en goed en snel werk afleverend.

De reparatie is prima. Duurde wel twee dagen langer dan aangegeven.
De reparatie is prima. Duurde wel twee dagen langer dan aangegeven.
Er wad geen elektrische fiets beschikbaar, hpewel dat wel was afgesproken.Voor mij, met een forse beperking van mijn longen, is dat een ramp. Gelukkig kon mijn vrouw de auto brengen en halen. Al met al een beetjemslordig enmwij zouden dat graag vooraf hebben geweten.

Goede service. Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen. Reparatie goed uitgevoerd.
Vriendelijke medewerkers.

Zeer vriendelijk mevrouw aan de balie en goed geholpen
Afspraken die kloppen en vakwerk geleverd
Ook de nazorg en afhandeling uitstekend
Ik zal het bedrijf zeker aanraden