Goed verzorgd zowel voor als na de schade. Auto ziet er na reparatie weer tip-top en gewassen uit. De mogelijkheid om de auto bij de eigen (Munsterhuis)dealer af te leveren en weer op te halen is... Goed verzorgd zowel voor als na de schade. Auto ziet er na reparatie weer tip-top en gewassen uit. De mogelijkheid om de auto bij de eigen (Munsterhuis)dealer af te leveren en weer op te halen is natuurlijk geweldig. Het modewoord “ontzorgen” wordt door Munsterhuis goed in de praktijk gebracht!

Ik ben naar tevredenheid geholpen. Mensen zijn aardig en behulpzaam. Leenauto was geen probleem

Duidelijke en nagekomen afspraken, zeer vriendelijk personeel, prima vervangend vervoer

Duidelijke afspraken worden goed nagekomen, vlotte afhandeling schade. Kortom prima service.

Snelle reactie om schade op te nemen en daarna goed en vakkundig gerepareerd.

ASN autoschade Nootdorp heeft mijn schade op uitstekende wijze hersteld. Door het vervangend vervoer dat ze bieden had ik er geen enkel ongemak van mijn auto een paar dagen kwijt te zijn. Op de... ASN autoschade Nootdorp heeft mijn schade op uitstekende wijze hersteld. Door het vervangend vervoer dat ze bieden had ik er geen enkel ongemak van mijn auto een paar dagen kwijt te zijn. Op de afhandeling met de verzekering nemen ze volledig uit handen. Schade aan je auto is altijd vervelend. ASN helpt het leed te verzachten. Ik kan dit filiaal iedereen aanbevelen.

Goede communicatie en service

Auto keurig gemaakt en kreeg deze perfect gewassen terug. Dank

Prima ervaring. Vriendelijk, duidelijk.

Vanaf het eerste telefoongesprek tot het weer ophalen van mijn gerepareerde auto was het contact uiterst vriendelijk en professioneel.
Mijn auto was ook schoongemaakt waar ik echt verbaasd...
Mijn auto was ook schoongemaakt waar ik echt verbaasd over was.
Kortom;fantastisch