Duidelijkheid en goede service, auto netjes schoongemaakt en de schade perfect opgelost.
Dus helemaal gelukkig, bedankt.

Lang staan wachten 2x bij de balie om te woord gestaan te worden. De schade is niet goed herstelt is binnen een maand wederom zichtbaar. Kost mij wederom tijd om hier achterna te gaan.

Prima bedrijf ,vriendelijk personeel, behulpzaam ,komt afspraken na.

Zeer klantgericht en bereid om snelle oplossingen te vinden.

Via de verzekering kom ik bij dit bedrijf uit.
Contact verloopt duidelijk. Per e-mail ontvang je een reminder mbt de datum van schadeherstel.
Gebruik van vervangauto is goed...
Via de verzekering kom ik bij dit bedrijf uit.
Gebruik van vervangauto is goed geregeld.
Minpunt is dat het herstel van een schade dat voor eigen rekening kwam, 'vergeten' was. De melding dat de auto kon worden opgehaald werd enkele minuten later herroepen. Auto moest een dag langer blijven (4 ipv 3 dagen).
Dit doorkruiste onze planning, omdat we gerekend hadden op 3 dagen.
De woordvoerster van het bedrijf deed dat in mijn optiek te gemakkelijk af me tde mededeling dat het mensenwerk is waarvoor nooit een eenduidige hersteltermijn te geven is.
Die indruk had ik niet toen bij het 1e bezoek voor taxatie de termijn van 3 dagen werd genoemd. Die termijn werd zonder voorbehoud genoemd.
We hebben het zelf moeten oplossen om die dag de plannen aan te passen en om te regelen dat we aan het einde van de dag de auto konden ophalen.
NOOT: die 4e dag hadden we geen auto nodig maar had te maken met de verplichtingen die we hadden ivm werk.
Of het bedrijf zich realiseert in voldoende mate realiseert weet ik niet. Het is dus niet een kwestie van 'je hebt toch een leenauto, dus wat is het probleem ?'

Overigens is het herstelwerk naar wens uitgevoerd.

Erg fijn bedrijf, ik ben ontzettend goed geholpen. Waarbij het personeel echt in mijn belang heeft gedacht en zodanig heeft gehandeld.

Snelle afhandeling, perfecte reparatie, goed contact, vriendelijke benadering, locatie goed bereikbaar, goede leenauto.

Heel fijn geholpen. 5 schadebedrijven gesproken en nergens werd ik binnen 5 weken geholpen. Maar wel bij ASN Rotterdam-Zuid! Enthousiaste medewerkers die graag met je meedenken. En niet... Heel fijn geholpen. 5 schadebedrijven gesproken en nergens werd ik binnen 5 weken geholpen. Maar wel bij ASN Rotterdam-Zuid! Enthousiaste medewerkers die graag met je meedenken. En niet onbelangrijk de auto werd keurig neyjes gerepareerd afgeleverd!

Mijn ervaring is goed. de auto is goed gemaakt

Prima geregeld. Was iets later klaar dan gepland, maar het gebruik van een goede leenauto was geen probleem.