Erg tevreden, vriendelijk en behulpzaam personeel. Schade hebben is erg vervelend, de hulp die ze bieden ondanks dat ze het druk hebben is erg fijn.

Goede service en vriendelijk te woord gestaan

Schade is netjes hersteld
En ik zie er weinig van terug. Relatief snel afgeleverd en volgens planning af!

Vanaf aanmelden tot na de reparatie keurig geholpen. Alles is volgens afspraak afgehandeld.

ASN Autoschade Lammertink is een prettig bedrijf. Vakmensen die goed meedenken, vriendelijk in de omgang zijn en kwaliteit leveren. Wij zouden iedereen aanraden om bij schade gebruik te maken van de... ASN Autoschade Lammertink is een prettig bedrijf. Vakmensen die goed meedenken, vriendelijk in de omgang zijn en kwaliteit leveren. Wij zouden iedereen aanraden om bij schade gebruik te maken van de diensten van ASN Autoschade Lammertink in Rijssen, omdat wij tot nu toe alleen maar goede ervaringen hebben.

Nette snelle service .
Ook vervangend vervoer prima geregeld.

Zeer goed ervaring en vakwerk geleverd

Een hele goede ervaring. Ik had een deuk in het portier, dat hebben ze correct gerepareerd en ook nog eens m’n auto van buiten en binnen gewassen.

Goed contact en duidelijke uitleg en overzichtelijke offerte.
Ondanks de drukte konden de werkzaamheden toch nog tijdig worden ingepland.
Prima vervangend vervoer.
1 verbeter punt:...
Goed contact en duidelijke uitleg en overzichtelijke offerte.
Ondanks de drukte konden de werkzaamheden toch nog tijdig worden ingepland.
Prima vervangend vervoer.
1 verbeter punt: De auto zou woensdag klaar zijn, maar ik moest zelf bellen om te informeren of de auto klaar was en dat was niet het geval. Dat was geen probleem maar had het netter gevonden als zij zelf even een berichtje hadden gestuurd of gebeld.

Het is een goed bedrijf met een vriendelijke, duidelijke en goede service. Ze zijn duidelijk in hun uitleg, je wordt begrepen, ze nemen de tijd voor je, en de koffie staat altijd klaar.