Mijn grill en mijn kentekenplaat moesten gerepareerd worden. Maar 1 van de 2 is op tijd gelukt. Nu moet ik nog een keer heen en weer terwijl ik ook gebeld had kunnen worden met de vraag of ze de... Mijn grill en mijn kentekenplaat moesten gerepareerd worden. Maar 1 van de 2 is op tijd gelukt. Nu moet ik nog een keer heen en weer terwijl ik ook gebeld had kunnen worden met de vraag of ze de auto nog een dagje langer konden auto (dat was geen probleem geweest).

Leveren prima werk, echter heb ik de ervaring dat het puntje op de i vaak wordt vergeten

Mijn ervaring is goed. de auto is goed gemaakt

Goede service..ze brengen je thuis en brengen je auto weer terug

Uitstekende service
1 ontvangst aan balie erg goed
2 vervangend vervoer goed geregeld
3 reparatie vlekkeloos en conform afspraak
4 afhandeling balie geweldig
Dus prima ervaring (je zou meer schade willen zo ☺️)

De afhandeling was prima. Ik heb wel een paar x moeten bellen over de vervangende auto en wanneer mijn auto gereed zou zijn. Dat was jammer. Ook heb ik van verschillende personen verschillende... De afhandeling was prima. Ik heb wel een paar x moeten bellen over de vervangende auto en wanneer mijn auto gereed zou zijn. Dat was jammer. Ook heb ik van verschillende personen verschillende tijden door gekregen om de auto op te halen. Voor de rest was alles prima. Maar dat mag ook wel voor ruim €8100

Is goed voor mij is het EERSTE keer voor zo iets heb weinig ervaring mee alleen het vervangende auto die ik tegelijkertijd krijgen daar is nlks van gekomen.

Zeer goed ervaring en vakwerk geleverd