Vriendelijk te woord gestaan. Schade prima herstelt. Leenautovan goede kwaliteit. We wat onduidelijkheid vooraf wanneer auto klaar zou zijn.

Duidelijke afspraken. Vakkundig gerepareerd en brandschoon en gepoetst weer afgeleverd.

Fijn dat er is meegedacht om herstel uit te voeren met gebruikte onderdelen. Verder werd ik prima op de hoogte gehouden over de voortgang. De auto staat er weer netjes en schoon bij

Laat ik beginnen met het positieve: De (hagel)schade is netjes hersteld en de auto ziet er weervan buiten uit als nieuw.

Verbeterpunten zijn er ook: communicatie is echt teleurstellend...

Verbeterpunten zijn er ook: communicatie is echt teleurstellend slecht. Je moet zelf achter alles aan. Planning geeft pad op het allerlaatste moment een update of bevestiging van de gemaakte afspraak voor herstel. Het herstel zou eerst een week duren. Na drie weken wachten en geen updates zelf maar eens gebeld. Toen bleken onderdelen nog in backorder te staan. Kan gebeuren, maar een pro actieve benadering was fijner geweest. Daarna weer weken niks en zelf weer bellen. Excuses kwamen er wel 1000 keer, maar altijd pas achteraf.

De auto was bij aflevering van buiten wel gewassen, maar binnen zat de auto onder het vuil en stof, terwijl we de auto schoon en fris hadden aangeleverd.

Nogmaals: de schade is hersteld. Lange levertijden van onderdelen kan gebeuren. Maar communicatie en aandacht voor de klant en de auto kan zo veel beter en bespaart frustraties.

Alles prima geregeld ,denken goed mee,goed bereikbaar altijd vriendelijk en behulpzaam, top!

Klantvriendelijk en correct te woord gestaan, schade snel verholpen, auto heel netjes terug gekregen

Vriendelijk ontvangen na een anonieme aanrijding. Werd gerustgesteld. Schade waar mogelijk afgeplakt met Ductape. Wachttijd 2maanden. Wasbon voor schone auto vóór reparatie.... Vriendelijk ontvangen na een anonieme aanrijding. Werd gerustgesteld. Schade waar mogelijk afgeplakt met Ductape. Wachttijd 2maanden. Wasbon voor schone auto vóór reparatie. Uiteindelijk leenauto meegekregen. Na 2 weken mail & telefoon: auto staat klaar! Ziet er prachtig uit!

Is goed voor mij is het EERSTE keer voor zo iets heb weinig ervaring mee alleen het vervangende auto die ik tegelijkertijd krijgen daar is nlks van gekomen.

Vriendelijk personeel met een goed oor voor vragen van klanten