Mijn ervaring met ASN Autoschade Bleeker Hengelo is top! Bij het telefonisch melden van schade aan de auto door aanrijding was de eerste vraag die mij gesteld werd "hoe gaat het", pas... Mijn ervaring met ASN Autoschade Bleeker Hengelo is top! Bij het telefonisch melden van schade aan de auto door aanrijding was de eerste vraag die mij gesteld werd "hoe gaat het", pas daarna werd de schade doorgenomen. Heel menselijk, fantastisch. De schade is snel en vakkundig uitgevoerd.

Goede schadebeoordeling. En de schade is snel en vakkundig gemaakt.

Goed contact. De auto is prima gerepareerd. Afspraken nagekomen.

Uitstekende service, heldere afspraken, vervangend vervoer goed geregeld, deskundig personeel, van schade niets meer te zien, alles netjes afgehandeld.
Top bedrijf!

De schade aan de rechter portieren is keurig hersteld, met het ophalen van de auto stond deze in- en uitwendig gepoetst rijklaar, met een keurige ontvangst en afwikkeling.

Super! Snelle service, leenauto, duidelijke communicatie.

Het contact vond ik goed, werd goed geholpen en werd mij alles duidelijk uitgelegd. Alleen dat de reparatie een maand of twee op zich moest laten wachten vond ik niet erg fijn.

In verband met een flink wagenpark waar regelmatig kleine, maar ook grotere schades worden gereden, weet ASN vd Linden altijd netjes en snel de wagen weer op de weg te krijgen.

Duidelijke informatie. Reparatie is keurig, Medewerkers hebben het naar hun zin zoals goed te merken is. en een prima bakkie.

Snel, duidelijk, vriendelijk.