Wij hadden schade aan onze auto doordat er een reclamebord tegenaan was gewaaid.
Goed en vakkundig geholpen door een medewerker. Dacht goed mee. Offerte vooraf gekregen en daarna een afspraak gemaakt. Kreeg keurig een leenauto mee. Toen de auto klaar was was hij gewassen en hadden ze de auto gestogzuigd. Goede service.

Super geregeld , snel, goede afspraken en schade uitstekend hersteld.

Goeie service, en vriendelijk personeel.

Fantastisch ontvangen en geholpen en op de hoogte gehouden. En zeer goede herstelwerkzaamheden.

Correct en vriendelijk goed werk geleverd
Heel jammer dat er geen kleine auto beschikbaar was als vervangende auto
Die mogelijkheid was er bij andere schade bedrijven makkelijk te...
Correct en vriendelijk goed werk geleverd
Heel jammer dat er geen kleine auto beschikbaar was als vervangende auto
Die mogelijkheid was er bij andere schade bedrijven makkelijk te regelen.

Snelle afhandeling. , vriendelijk, uitstekend resultaat

Zeer goede en snelle service. Ook de vakbekwaamheid staat hier in een hoog vaandel. Ik denk ook door de jaren evaring .je voelt je er gelijk welkom (is niet overal meer van zelf sprekend)) En de... Zeer goede en snelle service. Ook de vakbekwaamheid staat hier in een hoog vaandel. Ik denk ook door de jaren evaring .je voelt je er gelijk welkom (is niet overal meer van zelf sprekend)) En de koffie is er ook nog eens goed .Echt een aanrader dit Schadebedrijf.

In alle opzichten deed dit bedrijf zijn uiterste best om mij te helpen met goede resultaten

Vriendelijk. Snelle en flexibele service. Snel alles geregeld door ASN met de verzekering

Prima! Goed contact en fijne service.