IK financiele administratie B.V.

Snelle service goede prijs

TIN Capital

Beschrijf hier uw ervaring:

Duidelijke afspraken, vooraf een telefoontje over het tijdstip.
Prima afgehandeld.

Van Vliet Send Pompen

Beschrijf hier uw ervaring:

Prima! Goede service en klantvriendelijk, zowel via telefoon als persoonlijk op de afspraak voor de deur.

Exota B.V.

Vernietiging vertrouwelijke documenten

Beschrijf hier uw ervaring:

Wij hebben een heel goede ervaring met ASK. Het contact met de planning was prettig en een offerte op maat snel ontvangen. Een datum waarop de chauffeur met de vrachtwagen om onze oude administratie... Wij hebben een heel goede ervaring met ASK. Het contact met de planning was prettig en een offerte op maat snel ontvangen. Een datum waarop de chauffeur met de vrachtwagen om onze oude administratie op locatie te vernietigen kon op korte termijn worden ingepland. De uiteindelijke verwerking ging efficiënt en de chauffeur was deskundig en hulpvaardig. Bij het afrekenen bleek hoe goed de offerte aansloot op het daadwerkelijk verwerkte archief. In het geval van een volgende opruiming van ons archief gaan we zeker weer gebruik maken van de diensten van ASK!

Meijer advocaat

Beschrijf hier uw ervaring:

Uitstekend, op tijd en snel

Praktijk voor Psychotherapie

Dossiervernietiging

Beschrijf hier uw ervaring:

Uitstekende service, adequaat , attent en betrouwbaar.

BPB

Beschrijf hier uw ervaring:

Zeer goed. Behulpzame en duidelijke communicatie.

SuccessieInBedrijf en MijnTestamentadvies

Papiervernietiging

Beschrijf hier uw ervaring:

duidelijke informatie en afspraken, chauffeur was zeer vriendelijk en stipt op tijd, kortom 100% tevreden!

Data Direction

Beschrijf hier uw ervaring:

Communicatie gaat perfect, houden zich aan gemaakte afspraken. Er wordt goed gekeken of de vrachtauto wel ergens kan staan. Alle mensen, van diegene die de telefoon beantwoordt tot de chauffeur,... Communicatie gaat perfect, houden zich aan gemaakte afspraken. Er wordt goed gekeken of de vrachtauto wel ergens kan staan. Alle mensen, van diegene die de telefoon beantwoordt tot de chauffeur, zijn aardig, correct en behulpzaam

deko

Beschrijf hier uw ervaring:

kwam op tijd. prima samenwerking, duidelijk wat er gedaan werd