Puur...Natuurlijk!

Snelle levering, goed verpakt

Sterke punten of zwakke punten

Jammer dat de binnenkant van de houten deksels (blauwe 50 ml potjes) zo beschadigd zijn (ruw en stukjes eruit) dat ik me afvraag of hij hierdoor wel goed afsluit. En er niets in de crème of balsem... Jammer dat de binnenkant van de houten deksels (blauwe 50 ml potjes) zo beschadigd zijn (ruw en stukjes eruit) dat ik me afvraag of hij hierdoor wel goed afsluit. En er niets in de crème of balsem terecht komt in gebruik. Vind het potje met deksel er wel heel erg mooi uitzien.
Zou graag grotere afname doen, maar de binnen afwerking van de deksel weerhoudt me hiervan.

E.

Goed en snel

Sterke punten of zwakke punten

Mooie producten en snelle levering

L.jong

Prima producten.

Sterke punten of zwakke punten

Graag geen producten met duits label leveren.

Roelands Daphne

Positief

Duidelijke website
Zeer snelle levering

Abbey Oosterbos

Erg goed de producten zijn van goede kwaliteit. De bezorging was uitstekend.

Sterke punten of zwakke punten

Ik heb oregano etherische olie besteld en dacht dat dit net als alle andere oliën van Farfalla zou zijn er stond op de webshop niet dat het niet van Farfalla zou zijn. Helaas heeft het totaal niet... Ik heb oregano etherische olie besteld en dacht dat dit net als alle andere oliën van Farfalla zou zijn er stond op de webshop niet dat het niet van Farfalla zou zijn. Helaas heeft het totaal niet hetzelfde etiket als Farfalla en is het waarschijnlijk een ander merk maar welke geen idee. Als dit duidelijker kan zijn is deze webshop echt een 10 als het gaat om duurzaam verzenden. Met deze webshop kan ik steeds duurzamer leven.

Celine

Top service

Sterke punten of zwakke punten

Duidelijke website, duidelijke omschrijving bij de producten, snelle levering en stevig ingepakt voor verzending.

S.M.Pieters

Prima! snelle levering,mooie producten.

Sterke punten of zwakke punten

mooi kennisbank,overzichtelijk en eenvoudig te bestellen.

Joyce

Positief

Sterke punten of zwakke punten

Ruim aanbod met kwalitatief goede producten.

Prima. Heldere website. Makkelijk bestellen nee

Davina