1930 beoordelingen

1930 Reviews

Elisabeth

Prima met op de website duidelijke uitleg.

Sterke punten of zwakke punten

Het fijne is dat je alles wat je wilt weten op de website kunt vinden. Zwakke geen idee heb nog te weinig ervaring

Wietske

Heb vooral grondstoffen en verpakkingen besteld en nog niet gebruikt. Vorig jaar “Groen leven” besteld en waspoeder en jasmijn tonic gebruikt, wat goed is bevallen. Hoop nu meer uit te proberen.

Sterke punten of zwakke punten

Ik moest even leren hoe het werkte maar later ging het zoeken vinden prima en de bestelling kwam op tijd en in goede staat aan. Sommige producten waren niet op voorraad maar die koop ik later wel.... Ik moest even leren hoe het werkte maar later ging het zoeken vinden prima en de bestelling kwam op tijd en in goede staat aan. Sommige producten waren niet op voorraad maar die koop ik later wel. Wat ik miste bij de inhalator, was een beschrijving van hoeveel druppels je gebruikt van de essential oils bij verschillende doeleinden en hoe je die druppels erin krijgt, als je geen flesje hebt met een druppelaar; er ging nogal wat olie verloren bij het vullen.

Hilde

Super!

Supermooie website!

Platteau Marijke

Goed ???

Sterke punten of zwakke punten

spijtig als hetgeen ik wil niet in voorraad is

Maessen

Sandra wolgast

Uitgebreide site met zeer goede info.

Sterke punten of zwakke punten

Telefonische info over produkten lastig. Alles moet via de site waar je een ticket moet aanmaken. Sommige mensen zoals ik praten liever persoonlijk met een medewerker om antwoord op vragen te krijgen.

FitVon lichaam en geest

Duidelijk

Tanja

Goede producten, goede recepten

Ingrid van der Kooij

Snelle levering en goede producten

Nvt

Karen

Een fijn en gelukkig gevoel!

Sterke punten of zwakke punten

Veel super toffe recepten en een webshop met alle nodige producten!!