Monique

Goede producten

Nvt

Sandra

Fantastische ervaring! Prima webshop! Heel goede service.
Fantastische ervaring! Prima webshop! Heel goede service.
Mijn eerste bestelling was misgegaan maar Monica heeft in orde gebracht. Monica is zeer vriendelijk. Ze antwoord altijd met de mails en reageert het probleem direct.
Vervolgens, zijn de producten goed ingepakt en van goede kwaliteit.

Sterke punten of zwakke punten

Goede service! Geen zwakke punten.

Greet van den Brink

Producten die je zoekt zij makkelijk te vinden en duidelijke informatie!

Sterke punten of zwakke punten

Makkelijk bestellen en snelle levering!

Hetty Edelijn

Producten van goede kwaliteit.
Producten van goede kwaliteit.
Op de website staat vermeld dat de jojoba olie afkomstig is uit Israël. Echter op het ontvangen flesje staat dat het uit Panama komt. Dat vind ik een beetje jammer.
Verzending was vlot en het pakket was goed verpakt.

Sterke punten of zwakke punten

Jammer vind ik dat je minimaal voor €20- moet bestellen. Dat vind ik niet meer van deze tijd.

Brigitte

Al wat ervaring mee en geen min punten

Niets op aan te merken

Leen

Prima ervaring, goede service

Sterke punten of zwakke punten

kan niet meteen een zwak punt ontdekken. Online bestellen en leveren ging vlot, de etherische olie is van goede kwaliteit

Ellen Keerssemeeckers

Positief ?

Sterke punten of zwakke punten

Stuurde een mail met een vraag, en deze werd dezelfde dag nog zeer vriendelijk beantwoord! Diverse flesjes besteld, deze kwamen netjes aan. Ze waren duidelijk met zorg en aandacht ingepakt!... Stuurde een mail met een vraag, en deze werd dezelfde dag nog zeer vriendelijk beantwoord! Diverse flesjes besteld, deze kwamen netjes aan. Ze waren duidelijk met zorg en aandacht ingepakt! Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website! Vriendelijke prijzen! Ik heb jullie inmiddels al aanbevolen aan een vriendin van mij!

Heidi

Vlotte verzending

Jeannette Waenink

Prima producten snelle service

Nog niet ontdekt

Mariëlle Jongeneelen

Zeer goed! Snelle levering, ik ben zeer tevreden!

Sterke punten of zwakke punten

Alles word goed ingepakt! Goede service!