Goede informatieve website

Informatie

Prima ervaring! Leuk en inspirerend bedrijf!

Makkelijke en toegankelijke recepten. Veel informatie over kwaliteiten en eigenschappen van de grondstoffen.

Op dit moment heb ik jullie nog geen verbeterpunten te bieden ....

adrienne bogaardt

Buitengewoon correcte gang van zaken bij de aankoop. bijzonder snelle levering, producten zijn keurig verpakt en goed aangekomen.
ik heb ook kruiden besteld, maar de kwaliteit vind ik moeilijk...

duidelijke informatie en ook de prijzen zijn geen verrassing
de recepten zijn duidelijk

misschien moet bij sommige kruiden en ook bij de etherische olie heel duidelijk worden vermeld dat je moet oppassen bij gebruik in grotere hoeveelheden dan de receptuur voorschrijft. ik vermoed dat de meeste mensen die de website/winkel raadplegen, op de hoogte zijn van risico's bij overdosering, maar een extra melding kan geen kwaad!

Eva

Mijn ervaring is goed, het voelt oprecht en eerlijk.

Er wordt ruime uitleg gegeven over de werking van de producten, dat vind ik erg fijn zodat ik weet wat het doet ect.

Ik mis dat er genoemd wordt hoe lang het product houdbaar is dat ik bestel. Daar kwam ik nu pas achter toen ik het ontvangen had wat best tegenviel omdat ik die datum best kort vond soms. Ook viel het mij op dat sommige eterische olie niet 100% puur zijn waarbij dat op de website niet is aangegeven, zoals bij de rozemarijn c. Die ik besteld had, dat wekte meteen vragen op! Ook waren de labels van de producten die ik besteld had bijna allemaal duits waardoor ik geen goede productinformtie heb gekregen, zoals waarvoor te gebruiken en hoe lang houdbaar.

Reactie Aromatherapie Info:

Dank je wel voor je review. Helaas is het uit logistieke redenen niet mogelijk om bij elk product de houdbaarheidsdatum in de webshop te zetten . Uitgebreide informatie over de houdbaarheid vind je bij de FAQ onder punt 9.

Al onze etherische olie is 100% puur en grotendeel biologisch (staat altijd vermeld bij de etherische olie) ook de rozemarijn cineol. Graag zou ik willen weten waarop je baseert dat dit niet zo is. Je kunt ons hier even een mail over sturen of via het contactformulier in de webshop reageren.

Omdat Farfalla een Zwitsers bedrijf is hebben ze Duits/Franstalige etiketten. In de webshop en op de pakbon die bij je order geleverd wordt staat echter altijd de Duitse en Nederlandse naam zodat je weet om welke etherische olie het gaat. Over het gebruik, houdbaarheid etc. kan je ook alle informatie vinden op onze website aromalifestyle.nl in de aromatherapie kennisbank.

en op de webshop bij de etherisch olie zelf. Wij versturen geen extra informatie op papier mee omdat dit allemaal extra papier kost is en dat willen wij zoveel mogelijk beperken omdat alle informatie bij ons online te vinden is.

Ik hoop dat je zo een antwoord hebt op al je vragen en anders horen wij het natuurlijk graag.

Met vriendelijke groeten,
Monica Can
Aromalifestyle Nederland

Duidelijke website, snelle levering.

Duidelijk, makkelijk, snel

Goed. De bestelde geuren werden snel en in goede orde geleverd.

Het product was relatief goedkoop.

Het zou leuk zijn een afbeelding van het flesje te kunnen zien op de site.

Glatter Boris

Ik ben heel tevreden met de bedrijf. Mijn bestelling heb ik gekregen veel vroeger dat ik heb verwacht.

heel veel recepten om te kiezen, ik heb nieuwe informatie gevonden. goede aanbond in de webshop, somige dingen was ik al lang op zoek en hier heb ik die ineens saman gevonden

voor mee moet nichts veranderen zoals is het nu is het super!!!

Brigitte Walker

Tevreden over de producten. Goed geleverd.

Makkelijk om een product te zoeken.

Bezorgkosten is hoog. Vervelend is als je wat nodig heb voor de basiscursus, dat je niet even online kan bestellen.
Kan er op de website aromalifestyle een link staan van de webshop?

Reactie Aromatherapie Info:

Dank je wel voor je review. Op de Aromalifestyle website staat een link naar de webshop, deze vind je rechts bovenin. Op de ledensite staat deze niet maar ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn om deze daar ook te plaatsen.

Voor wat betreft de verzendkosten wil ik je graag naar dit artikel verwijzen, dan kan je lezen waarom wij dit zo hanteren:

Met vriendelijke groeten,
Monica

Prettig geeft een goede vibe

Ja de eerlijkheid

nee niet echt