1930 beoordelingen

1930 Reviews

Marian

Positief

Sterke punten of zwakke punten

Geen zwakke punten. Sterke punten: overzichtelijk, heldere uitleg

Ania

Ik ben tevreden.

Sterke punten of zwakke punten

Leuke site, goede informatie. Hoge prijzen.

penny.fluchard

Duidelijke en toffe website.
Fijne producten!

Sterke punten of zwakke punten

Alles heel goed uitgelegd,positief dat je bij het recept dat je wil maken onmiddellijk de verwijzing krijgt naar de producten te koop op de website.Moet je zelf niet alles gaan uitzoeken.

Ruitenbeek

Sterke punten of zwakke punten

Kan niet echt de punten benoemen. Het is een algehele goede ervaring geweest.

Annelies Toussaint

Verschillende keren besteld en zeer tevreden

Sterke punten of zwakke punten

Veel informatie te vinden. Ook bij vragen snel antwoord. Overzichtelijk. Minder fijn is de levertermijn naar België. Post doet er veel langer over dan bijv dpd of dhl

schuifaanbijgonny

Fijn

Sterke punten of zwakke punten

Alles snel geregeld, en duidelijke communicatie via de mail

Theo Scheerder

Niet goed
Heb niet de volledige bestelling ontvangen en krijg ook geen reactie.

Reactie Aromatherapie Info:

Helaas heb ik geen mail of bericht ontvangen dat deze bestelling niet in orde zou zijn. Ik heb inmiddels een mail verstuurd en als ik een antwoord hier op ontvangen heb gaan we natuurlijk meteen... Helaas heb ik geen mail of bericht ontvangen dat deze bestelling niet in orde zou zijn. Ik heb inmiddels een mail verstuurd en als ik een antwoord hier op ontvangen heb gaan we natuurlijk meteen actie ondernemen.
Met vriendelijke groeten,
Monica Can

Lina

De producten worden snel geregeld en verstuurd. Fijn dat de producten goed zijn voor het milieu, maar ook voor de boeren.

Sterke punten of zwakke punten

Zwak punt ik wel het vel verpakkingsmateriaal waar in het verstuurd word, met plastic chips er tussen. Dit zou niet hoeven met al het karton waar de producten al in verpakt zijn.

Hoofs

Sterke punten of zwakke punten

Site is goed opgezet, soms ge goed omdat je dan te veel info kunt krijgen en je teveel doorklik . Zo interessant is alles uitgelegd en beschreven

Mike Zeelen

Dit was mijn eerste aankoop

Sterke punten of zwakke punten

De spullen zijn goed. De website is uitgebreid. Helaas was er veel niet leverbaar. In combinatie met de minimale bestelvoorwaarde is dat wel erg onhandig.
Prettig aan de site is de vele uitleg...
Prettig aan de site is de vele uitleg over de producten.