Celina

Een pakketje bestelt om de vlierbessensiroop te maken, makkelijk bestellen, duidelijke uitleg ook bij de producten zelf en snelle levering! Ik heb alleen het idee dat er weinig gereageerd wordt op... Een pakketje bestelt om de vlierbessensiroop te maken, makkelijk bestellen, duidelijke uitleg ook bij de producten zelf en snelle levering! Ik heb alleen het idee dat er weinig gereageerd wordt op de reacties die mensen achterlaten onder blogs/artikelen, dat is wel jammer

Sterke punten of zwakke punten

Duidelijke, overzichtelijke website maar mis wel de communicatie met klanten in de reacties, staan goede vragen in :)

Suzanne

Fijne communicatie.

Snelle verwerking en verzending

Maaike Aarts

Eerste keer besteld, meteen verzonden.
Eerste keer besteld, meteen verzonden.
Ben zelf zoekende begonnen met YL en ben verder gaan zoeken na 1.5 jaar prijstechnisch en kwaliteit bevalt deze beter tot nu toe. Hebben jullie ook een catalogus?

Top ga zo door.

Snelle levering, mooie producten

Marina Veldhuizen

Heel goed

Sterke punten of zwakke punten

Goede kwaliteit en snelle levering

Marion Steitner

Prima, snelle levering, ruime keuze.

Zie hierboven.

Elske Hebing

Snelle bezorging,
Via mijn telefoon de producten gekocht, de website is voor de telefoon (nog) niet heel erg toegankelijk.

Particulier

Heel goed

Sterke punten of zwakke punten

Ik heb geen zwakkepunten ontdekt

Goede produkten