Aromatherapie Info

Aromatherapie Info Ook benieuwd naar feedback over de webshop Aromatherapie Info? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1030
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Aromatherapie Info met 9.2/10. Gebaseerd op 1030 ervaringen.

Goed (8/10)

Zeer gebruiksvriendelijke website en duidelijke, volledige uitleg.
Snelle levering! Komt betrouwbaar over.

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg goed! mooie website met fijne, duidelijke uitleg over de verschillende geuren/producten..
was op zoek naar etherische olien, en dankzij de goede beschrijving van de afzonderlijke geuren kon ik een goede keus maken. deze beschrijving kun je lezen door met je muis op een geur te gaan staan, dus geen afzonderlijke pagina waardoor het geheel erg overzichtelijk blijft. top!.

Karin Cloot
Karin Cloot

Zeer duidelijk want je word telkens in verband gebracht met de web schop

Ja vind de verzend kosten duur zou ook zo kunnen zijn dat als je voor een bepaald bedrag aangekocht hebt je bv geen verzend kosten moet betalen en zo kunnen we dan nog iets extra bestellen want nu zoek ik op andere sits waar ik geen verzendkosten moet betalen terwijl de web site heel overzichtelijk is en gemakkelijk

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Was mijn eerst bestelling en deze is in goede orde door mij ontvangen.

Goed (8/10)

Ruim assortiment, goede informatievoorziening bij bijzonderheden en snelle verzending.

Voorraad aangeven bij bestelling zodat ik hiermee rekening kan houden bij bestellen

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling snel verwerkt en verzonden. een onderdeel was niet meer in voorraad, hier kwam snel bericht over en heb mijn geld teruggestort gekregen.

snelle service

Goed.

Emmy
Emmy

Heel groot assortiment om zelf natuurlijke producten te maken. Bij andere onlineshops of fysieke winkels is het assortiment kleiner.

Toen ik een product vergat toe te voegen en me dit pas na betaling herinnerde, kon ik het vergeten item via een 'ticket' toch nog aan mijn pakket laten toevoegen. Zonder extra kost!

Ik vind de verzendkosten naar België vrij hoog.

Het winkelmandje vervalt snel waardoor ik tot 3x mijn mandje moest heropvullen.

Score voor Aromatherapie Info:4.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik kende het bedrijf voornamelijk van de vele natuurlijke recepten die ze online hebben. ik wist dat er een webshop was, maar legde mij eerst toe op de makkelijke alledaagse receptjes zoals de huishoudazijn ed. nu ik mij meer wil verdiepen in het zelf maken van natuurlijke producten, vind ik het heel handig dat ik alle producten via dezelfde site kan bestellen.

Massagepraktijk De Verlichting
Massagepraktijk De Verlichting

Opvallend sterk vind ik de communicatie naar de klant toe en de snelle en goedverpakte verzending.

Geen!

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben ook zeer onder de indruk van de opbouw van de zeer overzichtelijke website, de goedgeschreven nieuwsbrief, de duidelijke communicatie en dit alles met een zeer persoonlijke toets. van verpakking tot verzending alles tot in de puntjes verzorgd. een absolute aanrader!.

Childrearing Matters
Childrearing Matters

Aantrekkelijk en overzichtelijke presentatie, rel vante inhoud.

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb net mijn eerste bestelling per post gekregen. ben onder de indruk van alle aspecten van de dienstverlening.

Marion
Marion

Het is allemaal puur natuur; de artikelen worden
zorgvuldig ingepakt.

Het zijn allemaal plus punten.

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het is een hele leuke website, en de artikelen die ik besteld heb.
was heel vlug bezorgd..
het is heel erg prettig, dat er zoveel artikelen zijn die je bij aromalifestyle.
kan bestellen.

Wendy Oosterwijk
Wendy Oosterwijk

Overzichtelijke shop.

Ik zou graag ook de optie brievenbuspakje hebben zodat ik ook wat losse producten kan kopen. Nu moet ik het opsparen omdat verzenden altijd via pakketpost gaat. Dit houd wel wat tegen in de aanschaf.

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne webwinkel en overzichtelijk ingedeeld. snelle levering en kwalitatief goede producten. en het fijne is dat je alle benodigde producten, voor de recepten van de site, in de webshop kunt kopen. alles onder 1 dak. ik ben fan!.

Saskia
Saskia
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle nette levering. uitstekende producten.

Bedrijfsinformatie

In de Aromatherapie Info Webshop vind je een ruim assortiment van

biologische etherische oliën, plantaardige biologische basisoliën
Adres
Winkelveldstraat 28A