Saskia van MenS Centrum

Heel goed

Sterke punten of zwakke punten

Sterk: leuke recepten online, goed vindbaar en voor veel mensen beschikbaar. Er wordt veel gegeven. Daardoor vind ik het ook leuk om er een aantal spulletjes te kopen om mijn thuisapotheek mee aan... Sterk: leuke recepten online, goed vindbaar en voor veel mensen beschikbaar. Er wordt veel gegeven. Daardoor vind ik het ook leuk om er een aantal spulletjes te kopen om mijn thuisapotheek mee aan te vullen.

Carla packle

Super goed geen op of aanmerkingen

Sterke punten of zwakke punten

Sterkte punten dat ze heel veel video’s heeft staan op haar site die zeer inspirend en duidelijk zijn met vele goede tips

Henneke Fernhout

Top

Sterke punten of zwakke punten

alles was prima en keurig verpakt

Wendy

S

Fijne producten, snelle verzending

Sterk punt: de recepten

Annemarie

Geweldig!
Geweldig!
Alles is te verkrijgen op dit gebied en overal vind je wel recepten en tips over. Ik ben nog maar net begonnen met gebruik van etherische olien en ondervind nu al de vele voordelen hiervan en wil nog veel meer leren hierover.

Bomvol tips en recepten

Monique

Mooie recepten en goede uitleg van de producten op de site.

Sterke punten of zwakke punten

Mooie en duidelijke site.
Snelle levering.

Carly de Ceuninck van Capelle

Snelle levering van zeer goede producten

Nvt

Corine hoogvorst

Prima met persoonlijke uitleg bij een vraag aan monica gaat met passie te werk

Persoonlijk

Ria Kuppens

Ik volg het al vele jaren. Heb ook het boek en volg de cursus. De app heb ik ondertussen ook.

Sterke