Contact verkoper
Oplevering
Brochure / internetsite
Prijsvorming en contract
8.2/10

Professioneel bedrijf met een hoge kwaliteitsnorm voor zowel het personeel als het opgeleverde werk.
Afspraken worden keurig nagekomen zoals het hoort. Er wordt netjes gewerkt, zowel in het kantoor als op de bouwplaats.
Wij kregen regelmatig complimenten over de netheid tijdens de gehele bouw.
Nu het huis klaar is krijgen we veel positieve reacties over het eindresultaat.
Ons huis staat als een huis.

Architectuur Wonen kent een directe samenwerking met de architect waarbij persoonlijke wensen v.w.b. (technische) aanpassing aan het huis gerealiseerd kunnen worden.
Daarnaast ook de heldere...
Daarnaast ook de heldere communicatie met korte lijnen naar de desbetreffende functionaris binnen Architectuur Wonen met een "no nonsens" cultuur

Ard Pongers

Zeer tevreden.

Het is een prachtig huis geworden. Tijdens het bouwproces gaan er altijd dingen anders dan wij als klant of architectuurwonen verwacht, maar dit is ook allemaal in goed overleg opgelost. wij zijn... Het is een prachtig huis geworden. Tijdens het bouwproces gaan er altijd dingen anders dan wij als klant of architectuurwonen verwacht, maar dit is ook allemaal in goed overleg opgelost. wij zijn hartstikke blij dat we dit traject met Architectuurwonen hebben doorlopen.

Fam. Van de Plasse

Wij zijn heel erg blij met onze woning dat recentelijk opgeleverd is door Bouwbedrijf Lichtenberg. De kwaliteit is super goed en het contact met het bedrijf verloopt tot nu toe ook uitstekend. Wij... Wij zijn heel erg blij met onze woning dat recentelijk opgeleverd is door Bouwbedrijf Lichtenberg. De kwaliteit is super goed en het contact met het bedrijf verloopt tot nu toe ook uitstekend. Wij zouden het bouwbedrijf zeker aan anderen aanbevelen.

Goed georganizeerd bouwbedrijf waar kwaliteit voorop staat.

Flexibel, professioneel, klantgericht, kwalitatief hoogstaand bedrijf dat denkt in oplossingen

Klantgerichtheid, denken in oplossingen

Fam. de Cock

Bij Architectuurwonen wordt je zeer professioneel, vriendelijk en duidelijk geholpen.

Afspraken woorden na geleefd en de services achteraf is zeer goed.

Frans en Netty de Jager

Ik ben buitengewoon vriendelijk en adequaat geholpen in dit voor ons bijzondere traject. Per saldo heb ik veel waardering voor de aanpak.

prettige omgangsvormen van de contactpersoon. In zo'n bouwproces zijn er natuurlijk altijd een aantal min puntjes maar de communicatie hierover verliep op een prettige wijze.

Vanaf het eerste contact tot aan de bouw verliep alles heel goed. Aansturing tijdens de bouw verliep stroef, afhandeling van restpunten na oplevering verloopt traag en rommelig.

de Nekker

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Lichtenberg. Van eerste gesprek, tot onderhandeling tot eindresultaat. Duidelijk en eerlijk, goede kwaliteit voor een goede prijs. We wonen zeer... Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Lichtenberg. Van eerste gesprek, tot onderhandeling tot eindresultaat. Duidelijk en eerlijk, goede kwaliteit voor een goede prijs. We wonen zeer tevreden in een heerlijk huis.

Tevreden koper

Van de ontwerpfase tot aan de oplevering goed georganiseerd