Contact verkoper
Oplevering
Brochure / internetsite
Prijsvorming en contract

Boswitje Apeldoorn

Zeer tevreden over Architectuurwonen hoe zij ons droomhuis gerealiseerd hebben. Van ontwerp tot en met de oplevering een fijne samenwerking gehad.

Hoog afwerkingsniveau
Open en transparante communicatie
Zeer fijne, flexibele en professionele uitvoerder
Vakkundig personeel
Oplevering conform planning
Weinig opleverpunten

Harrie J.M. van den Berg

Fantastische aannemer die afspraken vanaf aanvang bouw,tot ver na oplevering ,na komt!
O.m. Hans, Dieks, Ruud en Henri hebben geweldig werk geleverd. Van harte aanbevolen

Harrie J.M. van den Berg

Zie boven

W Timmer

Onze woning is werkelijk prachtig geworden, een droomhuis. Er wordt goed met je meegedacht waardoor we de juiste keuzes hebben kunnen maken. Er wordt zeer netjes gewerkt....

Uitstekende kwaliteit
Goede vakmensen
Betrouwbare onderaannemers
Werk netjes, bouwplaats altijd opgeruimd
Hulp van a-tot-z, Vast contact persoon, voor- tijdens- en na de bouw

Positief, het bouwproces is goed verlopen, de aanloopfase was iets moeizamer hier had nog wat pro actiever kunnen worden geadviseerd.

het contact met de verkoper en de uitvoerder en het meedenken met de klant en de kwaliteit van het bouwen

Professioneel bedrijf met een hoge kwaliteitsnorm voor zowel het personeel als het opgeleverde werk.
Afspraken worden keurig nagekomen zoals het hoort. Er wordt netjes gewerkt, zowel in het...

Architectuur Wonen kent een directe samenwerking met de architect waarbij persoonlijke wensen v.w.b. (technische) aanpassing aan het huis gerealiseerd kunnen worden.
Daarnaast ook de heldere communicatie met korte lijnen naar de desbetreffende functionaris binnen Architectuur Wonen met een "no nonsens" cultuur

Ard Pongers

Zeer tevreden.

Het is een prachtig huis geworden. Tijdens het bouwproces gaan er altijd dingen anders dan wij als klant of architectuurwonen verwacht, maar dit is ook allemaal in goed overleg opgelost. wij zijn hartstikke blij dat we dit traject met Architectuurwonen hebben doorlopen.

Fam. Van de Plasse

Wij zijn heel erg blij met onze woning dat recentelijk opgeleverd is door Bouwbedrijf Lichtenberg. De kwaliteit is super goed en het contact met het bedrijf verloopt tot nu toe ook uitstekend. Wij...

Goed georganizeerd bouwbedrijf waar kwaliteit voorop staat.

Flexibel, professioneel, klantgericht, kwalitatief hoogstaand bedrijf dat denkt in oplossingen

Klantgerichtheid, denken in oplossingen

Fam. de Cock

Bij Architectuurwonen wordt je zeer professioneel, vriendelijk en duidelijk geholpen.

Afspraken woorden na geleefd en de services achteraf is zeer goed.