Brochure / internetsite
Prijsvorming en contract
Contact personeel
Oplevering

Fam. Van de Plasse

Wij zijn heel erg blij met onze woning dat recentelijk opgeleverd is door Bouwbedrijf Lichtenberg. De kwaliteit is super goed en het contact met het bedrijf verloopt tot nu toe ook uitstekend. Wij...

Goed georganizeerd bouwbedrijf waar kwaliteit voorop staat.

Flexibel, professioneel, klantgericht, kwalitatief hoogstaand bedrijf dat denkt in oplossingen

Klantgerichtheid, denken in oplossingen

Fam. de Cock

Bij Architectuurwonen wordt je zeer professioneel, vriendelijk en duidelijk geholpen.

Afspraken woorden na geleefd en de services achteraf is zeer goed.

Frans en Netty de Jager

Ik ben buitengewoon vriendelijk en adequaat geholpen in dit voor ons bijzondere traject. Per saldo heb ik veel waardering voor de aanpak.

prettige omgangsvormen van de contactpersoon. In zo'n bouwproces zijn er natuurlijk altijd een aantal min puntjes maar de communicatie hierover verliep op een prettige wijze.

Vanaf het eerste contact tot aan de bouw verliep alles heel goed. Aansturing tijdens de bouw verliep stroef, afhandeling van restpunten na oplevering verloopt traag en rommelig.

de Nekker

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Lichtenberg. Van eerste gesprek, tot onderhandeling tot eindresultaat. Duidelijk en eerlijk, goede kwaliteit voor een goede prijs. We wonen zeer...

Tevreden koper

Van de ontwerpfase tot aan de oplevering goed georganiseerd