9.9/10
9.9/10

Martine De Meyer

Perfecte communicatie.
Snelle levering.
Heel veel positieve reacties van vrienden.
Kortom niets negatiefs te melden!!!!

Heel snelle communicatie bij vragen.

Niets te melden.

Jacqueline Dekker

We zijn tot nu toe helemaal tevreden met onze loungeset. En ook de levering met jullie chauffeur ging perfect en gezellig.
M.vr.gr.

Hubert & Suzanne

Fijn bedrijf, waar klant voorop staat. Geen pusherige verkoop. Eerlijk. Komt alle gemaakte afspraken na. Zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Tevens zeer mooie en kwalitatief goede...

Alles!

Nvt

Fijn contact, mooie loungesets, dikke duim

Snelle correcte levering

Sinds deze week in het bezit van een mooie loungeset.

snelle levering, goed contact via de mail en telefoon.
Overzichtelijke site.

meer keuzemogelijkheden kleur kussens en extra kussens

Na 10 jaar nog steeds tevreden met onze lounge bank van Arbrini. Dit seizoen hebben wij de kussens op laten vullen en de bank is weer helemaal als nieuw. Wederom top service dankjewel Arbrini!

Klant gericht
Goede service
Overal een oplossing voor

Lis Kornoui

Een paar weken terug een loungeset besteld bij een andere firma waar we helemaal niet tevreden over waren dunne kussens kleiner dan verwacht. De loungeset terug laten ophalen op zoek naar een andere...

G. Jansen

In het jaar 2015 heb ik een tuinset gekocht voor een bedrag van 1799 euro bij Arbrini in Eindhoven. In eerste instantie waren we erg enthousiast van de degelijkheid en service. Echter na het melden...

Reactie Arbrini.nl:

Beste mijnheer Leushuis, U heeft de schade aan uw bank pas na 3,5 jaar bij ons gemeld en niet eerder. Helaas is telefonisch vast komen te staan dat u verkeerd onderhoud gepleegd heeft, u heeft met enige regelmaat de bank met een hoge drukreiniger gereinigd, waardoor deze schade is ontstaan.
Ondanks dat de schade ruim buiten de garantie periode valt, hebben wij u een nieuwe bank aangeboden tegen een vergoeding van slechts 300,- dit omdat het hier géén productiefout betreft maar schade door verkeerd gebruik.
Helaas was uw reactie op mail, dat als wij u geen gratis nieuwe bank zouden leveren, u ons negatief weg zou gaan schrijven op internet.
Wij kunnen niet ingaan op chantage.
Verder zijn de algemene bevindingen die u op het internet gevonden heeft, over de wicker kwaliteit, zoals boven door u omschreven, niet van toepassing op de materialen die door Arbrini gebruikt worden.
Wij werken enkel en alleen met SGS-geteste materialen uit de hoogste categorieën 4-5!! Hierdoor hebben wij inmiddels een zeer groot positief klantenbestand opgebouwd.

Vriendelijk, snel en klant centraal.

klantgericht
doen het werk met veel plezier

Ilse Corporaal

Snelle reactie op de mail, hele goede service, vriendelijke uitleg en snelle levering.

Komen de gemaakte afspraken na! Heel vriendelijk.