Arbrini.nl

Arbrini.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Arbrini.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company325
9.8/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Arbrini.nl met 9.8/10. Gebaseerd op 325 ervaringen.

Stephan Oudmaijer
Stephan Oudmaijer

Communicatie is heel snel en correct!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Begin dit jaar een loungeset besteld. goede communicatie, snelle levering. we hadden een hoes welke was gescheurd, die werd kosteloos voor ons vervangen. top service !!!.

An Ingelaere
An Ingelaere

Vlugge antwoorden op mijn mails door Arianne, correcte levering en kwaliteit!

Er zijn nogal draadjes aan de kussens die we dienden af te snijden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn zeer tevreden over onze set loungezetels, zitten gemakkelijk en je zou erin blijven hangen!.
tevens correcte levering met vriendelijke heer, goed verpakt want die reisden naar zuid-frankrijk.

Chrisje
Chrisje

Snelle levering en vriendelijke behulpzame chauffeur. Bedankt voor alles Ariane ! x

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vriendelijk onthaal en geen tijdsdruk voor een keuze te maken (ook al duurde dat eventjes), we zijn supercontent van onze keuze ! .

nancy
nancy

De vlotte communicatie

Misschien dubbel checken als klant het geld heeft overgeschreven om zo misverstanden te verkomen bij het leveren :-)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tevreden met de communicatie en de levering! heel goed afgeleverd en geplaatst en vooral zeer vriendelijk!.

Uitstekende service !.

Zeer goed (9/10)

Goede service en klantvriendelijkheid.

Score voor Arbrini.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede afspraken, klantvriendelijk, stipt en correct..
kleine fout werd meteen rechtgezet.

Monique
Monique

Klantvriendelijkheid zowel tijdens de aankoop als de levering. Flexibiliteit en prijs/kwaliteitverhouding!

Geen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wegens drukte hebben we de loungeset niet eerst 'live' kunnen bekijken maar hebben we op basis van de foto's op de site onze loungeset gekocht. we zijn zeer tevreden over gehele aankooptraject, startend met eerste telefonisch contact dat prettig verliep en waar veel informatie werd gegeven tot en met de tijdige levering van de loungeset.

Bart
Bart

Mogelijkheid om direct te betalen via Belgische banken zou eenvoudiger zijn maar uw oplossing via overschrijving was ook goed.

Score voor Arbrini.nl:4.5/5

Goede communicatie. .
duidelijke afspraken. .
snelle levering door vriendelijke chauffeur. .
mooie degelijke loungeset. .
bedankt arianne voor de prima service en de lekkere attentie !!.

Arbrini.nl 1 beoordeling

Zó tevreden met mijn ronde wicker set enkele jaren geleden gekocht. door storm is de glasplaat onlangs stuk gegaan. gelukkig kon ik snel een nieuwe glasplaat ophalen. bedankt arbrini! voor deze geweldige service. top!!.

Uitstekend (10/10)

Service is goed. Omdat kussenkleur tegenviel zonder problemen binnen een dag nalevering van andere kleur. Top.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super goede service en snelle levering.

Bedrijfsinformatie

Arbrini® Design Tuinmeubelen fabriceert haar lounge-meubelen van verschillende eigen gemaakt kunststof vlechtwerk soorten; ook wel wicker vlechtwerk genoemd. Onder het eigen merk: Arbrini®, worden exclusieve design lounge tuinmeubelen en loungesets vervaardigd volledig naar Europese maatstaven met alleen de beste materialen.
Adres
Parkforum West 6000, 1106