9.9/10
9.9/10
9.7/10

Fam. Oosterhuis

In een woord TOP!!
Van het begin tot het eind. Werkelijk nog ouderwetse service en klantvriendelijkheid. Duidelijke website met heldere photo’s en goede productomschrijving. Arianne is erg...

Service en klantgerichtheid !!

Nvt

Supersnelle reacties en vriendelijkheid! Heel goede uitleg en service. Geen minpunten.

Communicatie

Goede service, persoonlijk en snel!

Goed advies, flexibel, alles is mogelijk.
Hele snelle service. Goede aflevering, persoonlijke aandacht!

Nee, eigenlijk niet

Vriendelijke en snelle reactie. Nette levering. Keurig geholpen met een lekkere kop koffie

snelle reactie en zelfs meehelpen navigeren naar bedrijf via app

nee

Zeer goed en zeer tevreden

patrick de wit

Vriendelijk, goede en snelle service, zelfs op zondag telefonisch te woord gestaan

Arianne neemt op zondag de telefoon op !!!

Depestel jens

Vlotte levering naar belgie toe, in enkele dagen tijd was de bestelling al geleverd.. Ook de montage was top.. een aanrader

Uitstekende hulp en vlugge reactietijd

Marc

De rit naar Eindhoven was meer dan de moeite waard, supergoed ontvangen en een prachtige lounge set gekocht :-)

Snelle en correcte levering.

Ruby

Hele goede ervaring. Goed advies gekregen en snel geholpen. Ze zijn heel flexibel en denken echt mee.

Flexibiliteit
Snelheid
Goede informatie

Fam Smet

Wij werden zeer hartelijk ontvangen in de toonzaal, Arianne maakte uitgebreid tijd voor ons, de levering verliep vlotjes en we kregen zelfs een geschenkje. En bovenal, onze Lineo tuinset zit zalig!

Zeer tevreden over de professionele en persoonlijke manier waarop Arbrini met de klanten omgaat. Uitgebreide onderhoudstips gekregen en stipte levering. Ook de service na verkoop werd extra benadrukt. De mensen bij Arbrini doen hun werk met passie en daar houden wij van!

Prima dienstverlening, zou niet weten hoe het beter kan.