Klaes Hoekstra

Prettig contact gehad en ik werd goed te woord gestaan. Deze firma zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen! Vlotte levering door eigen chauffeur. Het werd allemaal tip top op zijn plek gebracht en... Prettig contact gehad en ik werd goed te woord gestaan. Deze firma zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen! Vlotte levering door eigen chauffeur. Het werd allemaal tip top op zijn plek gebracht en hij had nog wat goede tips. Een authentieke ambassadeur voor het bedrijf. De lege dozen werden weer keurig mee genomen.

Vond het leuk en bijzonder dat men een mooie attentie achterliet met een wens voor veel gebruikersgenot. Bijzonder zeker voor een internetbedrijf!

Vervaele-Tijtgat

Heel tevreden over onze Loungeset! Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Heel tevreden over onze Loungeset! Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Heel vriendelijke mensen, zowel bij aankoop als bij levering.... Daar kunnen wij Belgen enkel maar een voorbeeld van nemen!

Prijs, vriendelijkheid, service

Keurige communicatie met het bedrijf over levering en de loungeset

Snel in communicatie

nee

Gerard

Topservice met hoofdletter T!

Service en kwaliteit

Carmen

De beste online ervaring ooit! Vriendelijk, behulpzaam, super snelle levering,...

Heel behulpzaam zowel in communicatie als plaatsing

Reactie Arbrini.nl:

Dank u wel, dat is het mooiste compliment dat we kunnen krijgen:-)
Met vr.gr,
Arianne Koks, Arbrini

Mooie kwalitatieve producten. Goede website waar spullen makkelijk en overzichtelijk terug te vinden zijn. Afstemming omtrent levering en voorraad keurig. Snelle levering volgens afspraak. Ze pakken... Mooie kwalitatieve producten. Goede website waar spullen makkelijk en overzichtelijk terug te vinden zijn. Afstemming omtrent levering en voorraad keurig. Snelle levering volgens afspraak. Ze pakken het netjes uit bij je thuis en zetten het op de plek waar je het hebben wilt. Het verpakkingsmateriaal wordt weer meegenomen.

Vind het echt een pré dat ze samen met je de producten op de plek zet en ook het verpakkingsmateriaal weer mee terugnemen. Geen rommel, alleen je producten. Top

Wim vercaemer

Enorm vriendelijk, heel goede service en prachtige kwaliteit 1 woord top!!

We werden veel op de hoogte gehouden van onze bestelling en hadden een snelle levering

Niet van toepassing

Christine Geiregat

Heel tevreden met onze loungeset ! Staat prachtig op ons terras aan de Leie....Mooie design, goede kwaliteit, onderhoudsvriendelijk ! en dat voor een haalbare prijs !

M den Hollander

Super mooi loungeset hier besteld, onwijs blij mee! Voorafgaand een afspraak gemaakt om de set te bezichtigen, arianne dacht mee en we mochten alle opstellingen verandere... enorm gastvrij dus! Top... Super mooi loungeset hier besteld, onwijs blij mee! Voorafgaand een afspraak gemaakt om de set te bezichtigen, arianne dacht mee en we mochten alle opstellingen verandere... enorm gastvrij dus! Top service en top kwaliteit! Wij zijn er ontzettend blij mee en zullen het zeker aanbevelen aan anderen!

Gastvrijheid
Kwaliteit
Service
Bezorging

Nathalie

Prachtige loungeset. Qua kwaliteit wel even wat anders dan bij een goedkoop tuincentrum. Snelle levering en uitgebreide uitleg over onderhoud van kussens ed door de chauffeur. Als kers op de taart... Prachtige loungeset. Qua kwaliteit wel even wat anders dan bij een goedkoop tuincentrum. Snelle levering en uitgebreide uitleg over onderhoud van kussens ed door de chauffeur. Als kers op de taart nog een leuke attentie om de set in te wijden. Wij zijn meer dan tevreden voor een heel scherpe prijs bovendien!

Perfecte communicatie, snelle levering, goede kwaliteit.

Helemaal geen