9.8/10

De loungeset is van uitstekende kwaliteit. Wij hebben ervoor gekozen om deze eerst te bezichtigen op de zaak. Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen en kregen uitgebreide uitleg. Ter plekke... De loungeset is van uitstekende kwaliteit. Wij hebben ervoor gekozen om deze eerst te bezichtigen op de zaak. Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen en kregen uitgebreide uitleg. Ter plekke besloten tot koop en we konden de aankoop daar meteen afhandelen. Ook fijn dat we afspraken konden maken over de levering aangezien zij zelf de levering verzorgen. De spullen werden op de afgesproken dag geleverd. Zelden heb ik zo een klantvriendelijke levering mee gemaakt. De loungeset werd uitgepakt, opgesteld en we werden voorzien van veel uitleg en tips. Klasse!!!

Zie hierboven

Super tevreden!

Hallo Arianne, wij zijn erg blij met onze nieuwe loungeset. Fijn dat jullie meteen konden leveren. Zit nu heerlijk in het zonnetje op de mooie 1e lentedag. Supertevreden ! Groeten fam. P. Swinkels

Klantvriendelijk denkt nog ouderwets mee.

Familie Berkhout

Fijn bedrijf met mooie degelijke spullen en ontzettend goede service!

Zijn alle gemaakte afspraken nagekomen

Jolanda

Via via bij Arbrini uitgekomen. Na ons bezoek aan de showroom waren we er snel uit. We zijn super blij met de prachtige Loungeset en Bartafel, en nog bedankt voor de correcte levering!

Vriendelijke correcte benadering en levering.

Helemaal Top 👌

Zeer klantvriendelijk

Erg goede service, we hadden een tuinset besteld en deze kon dezelfde week nog geleverd worden. Alles werd netjes voor ons in de tuin neergezet. Al met al zijn wij zeer tervreden over de bank en de... Erg goede service, we hadden een tuinset besteld en deze kon dezelfde week nog geleverd worden. Alles werd netjes voor ons in de tuin neergezet. Al met al zijn wij zeer tervreden over de bank en de levering er van!

Paul van der Honing

Kort samengevat, van aankoop tot levering fantastisch bedrijf,zeer goede kwaliteits meubelen met hoog zit (ligcomfort)
Comunicatie snel en duidelijk
Zijn de vijf sterren zeker waard.

Levering punctueel en nette vriendelijke bezorgers

Geen idee

Anna

Goed geholpen, erg vriendelijk personeel en snelle levering, Top!

Mooie lounge banken, goede service