Carla Fentsahm

Mijn voorkeur ging uit naar kwaliteit (wit) maar ook service. Bij heel veel bedrijven is de prijs laag en ook geen service..... hier kunnen heel veel bedrijven van leren, het is gewoon geweldig....... Mijn voorkeur ging uit naar kwaliteit (wit) maar ook service. Bij heel veel bedrijven is de prijs laag en ook geen service..... hier kunnen heel veel bedrijven van leren, het is gewoon geweldig.... vooral de service en de kwaliteit als de beste en het bezorgen, super een dikke 10.

Vriendelijk en snelle levering. Snelle offerte en antwoord.

Helemaal niets .. gewoon zo door gaan.

Spelmans Tirions

Wij hebben Arbrini via vrienden leren kennen, bezochten de website en vroegen om verdere info. Binnen de kortste tijd hadden we al antwoord en legden we een afspraak vast voor een bezoek. Alles... Wij hebben Arbrini via vrienden leren kennen, bezochten de website en vroegen om verdere info. Binnen de kortste tijd hadden we al antwoord en legden we een afspraak vast voor een bezoek. Alles verliep supervlot, warm onthaal en duidelijke info. Meteen en goed gevoel!
Ook de levering verliep zoals het moest, mooi op tijd , vriendelijk en lounge werd met fierheid geplaatst ! Onze Lineoin het grijs is van topkwaliteit , mooi strak, heerlijk zitten !!
Wij raden Arbrini aan iedereen ! THX Arbrini!

Vriendelijkheid
Snel antwoord
Topkwaliteit
Enorm aanbod

Wij zijn op afspraak langsgegaan bij de showroom waar uitgebreid de tijd is genomen om ons goed te informeren. Snelle levering binnen een week. Toen bleek dat een hoekdeel niet helemaal goed was us... Wij zijn op afspraak langsgegaan bij de showroom waar uitgebreid de tijd is genomen om ons goed te informeren. Snelle levering binnen een week. Toen bleek dat een hoekdeel niet helemaal goed was us dit zonder problemen nog diezelgde week omgeruild! Uitstekende service!

Persoonlijke aandacht, snelle levering, uitstekende service

S. Van Hoof

De loungeset is van uitstekende kwaliteit. Wij hebben ervoor gekozen om deze eerst te bezichtigen op de zaak. Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen en kregen uitgebreide uitleg. Ter plekke... De loungeset is van uitstekende kwaliteit. Wij hebben ervoor gekozen om deze eerst te bezichtigen op de zaak. Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen en kregen uitgebreide uitleg. Ter plekke besloten tot koop en we konden de aankoop daar meteen afhandelen. Ook fijn dat we afspraken konden maken over de levering aangezien zij zelf de levering verzorgen.
De spullen werden op de afgesproken dag geleverd. Zelden heb ik zo een klantvriendelijke levering mee gemaakt. De loungeset werd uitgepakt, opgesteld en we werden voorzien van veel uitleg en tips. Klasse

Service en klantgerichtheid

Anouk

Uitstekende communicatie vooraf en levering precies volgens afspraak!

Communicatie (zelfs op zondag) en afspraak nakomen!

Van Winsen

Enorm positief

Zeer goede service! Meedenken en klantgericht. Komen gemaakte afspraken na.

Geen verbeterpunten

๐Ÿ”๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Ton & Diana

Afspraak gemaakt. Andere dag bezoek gebracht en besteld. Dag erop geleverd. Top!

Snelheid. Advies

Breur

Uitvoerige website, snelle reactie

goede informatie,zeer vriendelijke aflevering bij mij thuis en correct op het afgesproken tijdstip

LAEREMANS-VERBIEREN

Super positieve ervaring - Hele goede kwaliteit tuinsets en tegelijk ook zeer mooi - goede service voor en na - vlekkeloze levering

geen enkele