9.8/10

Zeer content met onze lounge en service!

Mooie kwaliteit lounge meubels. Snel geleverd👍🏻

Mooie betaalbare design tuinmeubelen

Alanut

Super blij met de lounge:) zit goed en heel confortabel en past heel goed in ons veranda. Ben blij met de tussenstukken die je kan weglaten zodanig het kan passen in kleinere ruimten.

Jolien

Mooie kwaliteit loungesets en top service!

Mooie betaalbaar design loungesets

Arbrini bedankt ! de loungeset staat prachtig en we zitten heerlijk onder onze overkapping te genieten.
Prima service zoals het hoort. In 1 woord geweldig.

De communicatie vanaf het begin tot het eind is echt heel prettig.

Onlangs is er bij ons een wit loungeset met zwarte hoge kussens en een wit barset met zwarte kussentjes geleverd. Wij zijn hier erg blij mee. Helaas door ons toedoen heeft het langer geduurd eer dat... Onlangs is er bij ons een wit loungeset met zwarte hoge kussens en een wit barset met zwarte kussentjes geleverd. Wij zijn hier erg blij mee. Helaas door ons toedoen heeft het langer geduurd eer dat jullie bij ons konden leveren. Wij zijn erg dankbaar voor het begrip hiervoor. Wij waren op zoek neer een strak modern loungeset wat we bij jullie hebben gevonden. Het was moeilijk om in te schatten of het bij ons geplaatst kon worden. Jullie hebben met de maten die wij hadden het lounge- en bar set uitgezet op deze ruimte zodat wij het beter konden zien of het kon staan bij jullie in de showroom. Reuze bedankt hiervoor en ook de chauffeur die alles heeft gebracht, uitgepakt en alle verpakkingen netjes mee terug heeft genomen. En ons heeft laten zien hoe de opstelling op diverse manieren kon. Bij aflevering bij de betaling kregen we een flesje met bubbels, deze gaan we zeker gebruiken straks vanaf het voorjaar als we van ons loungeset kunnen gaan genieten.

Meedenken en goede service.

Martine De Meyer

Perfecte communicatie.
Snelle levering.
Heel veel positieve reacties van vrienden.
Kortom niets negatiefs te melden!!!!

Heel snelle communicatie bij vragen.

Niets te melden.

Jacqueline Dekker

We zijn tot nu toe helemaal tevreden met onze loungeset. En ook de levering met jullie chauffeur ging perfect en gezellig.
M.vr.gr.

Hubert & Suzanne

Fijn bedrijf, waar klant voorop staat. Geen pusherige verkoop. Eerlijk. Komt alle gemaakte afspraken na. Zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Tevens zeer mooie en kwalitatief goede... Fijn bedrijf, waar klant voorop staat. Geen pusherige verkoop. Eerlijk. Komt alle gemaakte afspraken na. Zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Tevens zeer mooie en kwalitatief goede tuinmeubels. Service tot in de tuin perfect. Hoefde alleen maar te kijken en te zeggen waar de loungeset geplaatst mocht gaan worden. Alle afval meegenomen. Er ontbrak één stelvoetje, maar eigen brengservice dus deze hadden ze gewoon voorradig in de vrachtbus. Dus direct opgelost. Hoe fijn is dat. Dikke pluim en bedankt voor de leuke attentie!! Waar krijg je dat nog? Ik voel me echt als klant gewaardeerd. Nogmaals dank

Alles!

Nvt

Fijn contact, mooie loungesets, dikke duim

Snelle correcte levering