M. De Baenst

Alles dik in orde: meubelen en kussens van hoge kwaliteit, mooie design en punctuele levering. We kunnen gaan genieten!

duidelijke website.
degelijk product, vlot mailverkeer,stipte afspraken, vriendelijke afleveraar.

nog niet..

Brand Date

Duidelijk overzicht, eenvoudig te navigeren, duidelijke contactgegevens, snelle reactie, puike levering

Snelle en correcte reactie, al bij al snelle levering, goede service, mooie producten, brede keuze

Er mag meer informatie komen over de kussens en accessoires etc.

Kosta

Goede en heel vriendelijke service. Loungeset geplaatst en alles wordt opgeruimd en lege dozen weer meegenomen. Wij zijn er heel erg blij mee. Arbrini bedankt!!!

Heel goede service. Afleving en plaatsen op afspraak.

Reactie Arbrini.nl:

Graag gedaan:-)
Met vr.gr, Arianne Koks, Arbrini

Wendy

Ik wil jullie nog extra bedanken voor jullie uitstekende service en de lounge ziet er geweldig uit! Een heel tevreden klant die in de toekomst graag reclame voor jullie gaat maken!

Zeer klantvriendelijk, mooie meubelen, een aanrader voor iedereen!

Frony Doornbos

Zeer goed ervaring; snelle levering; zorgvuldige plaatsing met uitvoerige instructies; zeer tevreden. Dank!

Uitvoerige instructie
In tuin uitgepakt en geplaatst

Geen!

Gerda Rumping

Vorig jaar een prachtige tuinset gekocht bij Arbrini. Snelle levering en uiterst plezierig contact! Mensen die doen wat ze beloven! Dit jaar wat gesneuvelde U-profielen door harde storm.! Kenmerkend... Vorig jaar een prachtige tuinset gekocht bij Arbrini. Snelle levering en uiterst plezierig contact! Mensen die doen wat ze beloven! Dit jaar wat gesneuvelde U-profielen door harde storm.! Kenmerkend voor de goede service werden deze geheel kostenloos naar mij opgestuurd! Waar een klein bedrijf groot in kan zijn🤗🧐! Dank je Arianne👍🏼

Service!

Reactie Arbrini.nl:

Heel graag gedaan Gerda:-)

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden.

Mooi design, snelle levering.

Nee

Tevreden klant uit Brugge (België)

Snel besteld, zo geleverd? Niets op aan te merken. Vriendelijke chauffeur/verkoper/medewerker. Al veel kunnen genieten van de loungeset, we sturen bij gelegenheid eens een fotootje door. Tevreden... Snel besteld, zo geleverd? Niets op aan te merken. Vriendelijke chauffeur/verkoper/medewerker. Al veel kunnen genieten van de loungeset, we sturen bij gelegenheid eens een fotootje door. Tevreden klanten uit Brugge (België)

Vlotte service.

Geen opmerkingen

Hadderingh

Ontzettend blij met onze arbrini loungeset. Fijn telefonisch overleg gehad over de mogelijkheden en vervolgens een snelle levering. De loungesets werden keurig geleverd met de bijbehorende uitleg... Ontzettend blij met onze arbrini loungeset. Fijn telefonisch overleg gehad over de mogelijkheden en vervolgens een snelle levering. De loungesets werden keurig geleverd met de bijbehorende uitleg van onderhoud en bevestiging. We gaan er van genieten, hopen op veel mooie dagen deze zomer.

Klantvriendelijk
Flexibel
Snel
Hoge kwaliteit van producten.

Geen tips, blijven zoals het is.

Mensen met kennis van zaken . TOP !

communicatie, klantvriendelijkheid

doe zo verder !