Birgit Gilis

Alles top!
Alles top!
Degelijke loungeset, vriendelijke en bereidwillige hulp bij het zoeken naar een gepaste opstelling waarbij je de keuze hebt om modules te kiezen, snelle en correcte levering met daarbij nog eens moeite en tijd om onderhoudstips en dergelijke mee te geven, zeer professioneel.
Prijs-kwaliteit lijkt het me zeer sterk!

Sylvie Vannerom

Top materiaal, geweldige service !!!! Correcte levering en communicatie. Gewoonweg alles Top !!!! We genieten volop van onze barset & loungeset 😊

Romy Nieuwland

Wat ben ik blij met mijn loungeset, ziet er prachtig uit en zit super! Zeer klantvriendelijk bedrijf vanaf bezichtiging tot aan levering, dikke pluim!!!

Grote deskundigheid omtrent produkten die zij verkopen.
Nemen de tijd voor je bij het uitzoeken van een loungeset, geven je goede raad .

Nee

Reactie Arbrini.nl:

Dank u wel, fijn om te horen:-)

luc van troyen

Goede, vriendelijke mensen en zeer snelle service

zeer snelle sevice en stiptheid

neen

Positieve ervaring, snelle respons op vragen, veel voorradig, snelle levering.

Wij vonden er de perfecte afmetingen voor onze beschikbare ruimte. Alhoewel we geen 'wicker'-fan waren toch voor deze set gekozen omwille van zijn moderne look met het RVS.

Super mooie tuinsets en goede levering door een goedlachse chauffeur. Aardige mensen van verkoop tot levering. Super blij met mijn tuinset.

Duidelijke communicatie, heel vriendelijk en behulpzaam.
Beschrijving van de producten komt overeen met de werkelijkheid.
Degelijk materiaal.
Vlotte service.

Duidelijke communicatie, heel vriendelijk en behulpzaam.
Beschrijving van de producten komt overeen met de werkelijkheid.
Degelijk materiaal.
Vlotte service.

Jurgen Deseure

Arbrini leren kennen via het internet, telefonisch contact gezocht en via Arianne alle antwoorden op mijn vragen bekomen. Dit contact gaf een herstellend en goed gevoel. Bestelling geplaatst en 4... Arbrini leren kennen via het internet, telefonisch contact gezocht en via Arianne alle antwoorden op mijn vragen bekomen. Dit contact gaf een herstellend en goed gevoel. Bestelling geplaatst en 4 dagen later zat ik in mijn loungeset, vakkundig geleverd en geplaatst door een zeer vriendelijke man, die ons ook meteen de nodige uitleg en tips gaf. Twee weken later zijn we uiterst tevreden over onze aankoop.

Persoonlijke aanpak en duidelijke eerlijke communicatie.

Beste Jurgen,
Bedankt voor uw vriendelijke review, en nog heel veel plezier toegewenst van uw loungeset Curved rondwicker naturel.
Met vr.gr, Arianne Koks, Arbrini

Stefaan

Vlotte afhandeling van bestelling.

Perfecte afhandeling van de levering : afgesproken tijdstip, vriendelijke chauffeur.

Spijtig genoeg staat een van de pootjes van het ligbed scheef, wat niet erg esthetisch is.

Fam. Jansen

Wij hebben een loungeset gekocht zonder deze eerst te bezichtigen in de showroom. Communicatie per mail met Arianne verliep heel vlot. Levering werd al enkele dagen later ingepland. De chauffeur... Wij hebben een loungeset gekocht zonder deze eerst te bezichtigen in de showroom. Communicatie per mail met Arianne verliep heel vlot. Levering werd al enkele dagen later ingepland. De chauffeur was super vriendelijk en gaf enkele nuttige tips. De loungeset voldoet helemaal aan de verwachtingen en is van erg goede kwaliteit. Helemaal top !!!

Goede kwaliteit
goede, klantvriendelijke communicatie

Beste fam. Jansen,
Bedankt voor uw mooie review en nog heel veel plezier van uw Loungeset Lineo toegewenst.
Met vr. gr, Arianne Koks, Arbrini