H J van Laar

Duidelijke communicatie.

Paul Jorissen

Betrouwbaar

Hélène van der Perk

Mooie website met de juiste informatie en producten.

Hi Hélène,
Dank je wel voor je reactie op mijn social media post! Het doet me goed om te horen dat je onze website mooi vindt en dat je de informatie en producten juist vindt.
Het is fijn om...
Hi Hélène,
Het is fijn om te weten dat onze inspanningen gewaardeerd worden en dat we aan je verwachtingen voldoen. Mocht je nog specifieke vragen hebben of advies nodig hebben over iets binnen ons assortiment, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te helpen.
Veilige groet Debby

Raymond Duchateau

Snel en gemakkelijk bestellen

Reactie ARBOwinkel.nl:

Hoi Raymond! Het doet ons goed om te horen dat je het bestellen bij arbowinkel snel en gemakkelijk vond. We streven er altijd naar om onze klanten een probleemloze ervaring te bieden. Mocht je nog... Hoi Raymond! Het doet ons goed om te horen dat je het bestellen bij arbowinkel snel en gemakkelijk vond. We streven er altijd naar om onze klanten een probleemloze ervaring te bieden. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons gerust weten. We waarderen je feedback enorm!
Veilige groet Debby

Ozcan Basyigit

Goede kwaliteit, Snelle levering

Rob Bruins

Stipte aflevering en prima prijs-prestatie verhouding.

X

Duidelijke website, snelle levering, goed op de hoogte gehouden van status bestelling.

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor je positieve feedback! Het doet me goed om te horen dat je tevreden bent met onze website, leveringsservice en communicatie over de status van je bestelling. We doen ons best om onze klanten goed op de hoogte te houden en een snelle levering te garanderen.
Met veilige groet,
Melissa

Gertjan Bürmann/bureau bümann

Goede webside, overzichtelijk en informatief

Maurice Rose

Goede service en snelle levering.

Hi Maurice
Hi Maurice
Bedankt voor je positieve feedback, Maurice! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en snelle levering. Bij arbowinkel streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Als je nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je support!

Hans van Straaten