Frits

Overzichtelijke website, duidelijke communicatie, snelle levering van product.

Nn

Komt betrouwbaar over

M.

Snelle en nette levering en makkelijk te bestellen.

Klaas Reijnders Mechanisatie

Duidelijke foto's en beschrijvingen van de producten goede prijs/kwaliteit verhouding aantal producten vrij beperkt.

Beste Klaas Reijnders,
Beste Klaas Reijnders,
Ik ben blij te horen dat je de foto's en beschrijvingen van de producten duidelijk vindt. Het is voor mij belangrijk om ervoor te zorgen dat klanten een goed beeld krijgen van wat ze kunnen verwachten.
Melissa

Vincent Urban

Nu een aantal keer bij deze partij besteld. Ben tevreden over de producten, website and communcatie van het bedrijf. Ik zou hier weer bestellen. Helaas wel een aantal items op de website die niet... Nu een aantal keer bij deze partij besteld. Ben tevreden over de producten, website and communcatie van het bedrijf. Ik zou hier weer bestellen. Helaas wel een aantal items op de website die niet leverbaar waren, waardoor ik ook ergens anders moest bestellen.

Matthijs

Goed ontvangen

Johannes Jongsma

Snelle levering. Netjes ingepakt.

Hi Johannes,
Fijn dat alles snel bij je is geleverd! Veel plezier met jouw bestelling.
Marieke

Ger Helder

Snelle levering en veel betalingsmogelijkheden

AH

Zeer positieve ervaring! Waren op zoek naar een brandblusser en kwamen uit bij ARBOwinkel.nl. Snelle levering, heldere productomschrijving.

Hallo Piet,
Fijn om te lezen dat jouw brandblusser snel geleverd is.
Melissa