sjors de lange

Ik wordt gek van alle mail die er gestuurd wordt..
1x bestellen.

Als ik zoveel mail krijg bij elk bedrijf waar ik bestel..
Dan loopt mijn mailbox over..

Maar voor de...
Ik wordt gek van alle mail die er gestuurd wordt..
1x bestellen.

Als ik zoveel mail krijg bij elk bedrijf waar ik bestel..
Dan loopt mijn mailbox over..

Maar voor de rest te vreden over de producten en snelle levering.

Gr sjors.

Martin Verboom

Professionals

Anton van Roekel

Top website, snelle levering

Provincie Drenthe/ Freddy Kamst

Mooie Website, maar dat is ook het enigste waar ik tevreden over ben, Kon in 24 uur geleverd worden dat was gunstig want ik had ze op korte termijn nodig, Kon op rekening bestellen, wel zo handig... Mooie Website, maar dat is ook het enigste waar ik tevreden over ben, Kon in 24 uur geleverd worden dat was gunstig want ik had ze op korte termijn nodig, Kon op rekening bestellen, wel zo handig voor een overheidsorganisatie, deed bestelling van 40 verbanddozen, werd hartelijk bedankt voor de bestelling (19-07), kreeg op 24-07 , vijf dagen later bericht dat wij als nieuwe klant niet op rekening konden bestellen, op 27-07 heeft de betaling plaatsgevonden, Op woensdag 2-08 maar eens gebeld waar mijn verbanddozen bleven, het antwoord was de betaling is nog niet binnen, gevraagd om dit nog eens te controleren, en zowaar was het bedrag wel binnen gekomen, maar hadden ze het toevallig over het hoofd gezien, met excuses hiervoor zouden de verbanddozen de volgende dag 03-08 bij mij worden afgeleverd, dus niet!!, uiteindelijk zijn ze vrijdag rond de middag afgeleverd.
mijn advies is , geef aan dat als je voor het eerst besteld, je met grotere bestellingen vooraf moet betalen, wees eerlijk over de levertermijn en comunniseer dit beter naar de klant.

Reinhold Brillert

Snel en ongecompliceerd

Anouk Maresiaparts

Giel Naudin

Snelle levering!

John Lodder

Snelle levering,je wordt heel goed op de hoogte gehouden 👍

Kees Van Wijk

Prettig ondanks mijn verkeerde bestelling goed afgewerkt

Henry

Oké producten en snelle bezorging