Arbody

W/E adviseurs

Fijn contact met Eelco gehad en duidelijke uitleg over het gebruik van onze werkplekken gekregen.

Bibliotheek Utrecht

Er is een advies uitgebracht over inrichting werkplekken. En alle medewerkers hebben de mogelijkheid gehad zich te laten adviseren door een Ergo coach

DuraCert

Fijne begeleiding op locatie

Sociaal Fonds Mobiliteit

We hebben Eelco gevraagd om bij de ontwikkeling van een hulpmiddel om chauffeurs minder te laten bukken mee te denken en het resultaat te beoordelen en te verbeteren. Dit heeft hij op een prettige,... We hebben Eelco gevraagd om bij de ontwikkeling van een hulpmiddel om chauffeurs minder te laten bukken mee te denken en het resultaat te beoordelen en te verbeteren. Dit heeft hij op een prettige, praktische no nonsense manier gedaan, wat past bij onze branche.

Misha/Intertrust

Ik vond de cursus verfrissend en de inhoud erg goed toepasbaar in de praktijk. De cursus wordt op een 'speelse' manier gegeven waardoor je gefocust blijft. Er is genoeg ruimte voor eigen inbreng en... Ik vond de cursus verfrissend en de inhoud erg goed toepasbaar in de praktijk. De cursus wordt op een 'speelse' manier gegeven waardoor je gefocust blijft. Er is genoeg ruimte voor eigen inbreng en het uitwisselen van ervaringen.

Saskia Coomans, King Cuisine

Vriendelijk en nuttige tips

Ziegler Nederland B.V.

Ervaren en praktijkgerichte opleider

COFRA

Goede deskundige die op concrete wijze invulling weet te geven aan probleem oplossing.

St Sprank

Prima advies