Lecturer laid out a flexible approach to course participants, an overall positive environment. Few mix ups from the administration/ management part.

Carola

Positief. Fijne sfeer, goede cursus en lekkere lunch.

Reactie ARBO centrum:

Goedemiddag Carola,
Goedemiddag Carola,
Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons ARBO centrum! We streven er altijd naar om een fijne sfeer te creëren en kwalitatief goede cursussen aan te bieden. En natuurlijk is een lekkere lunch ook belangrijk, we vinden het prettig dat dit werd gewaardeerd. Bedankt voor het delen van je ervaring ! We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij ARBO centrum.
Met veilige groet,
Melissa

First time a course and very happy :) P

Professioneel en efficiënt, voldoende diepgang voor een goed beginpunt als onervaren heftruck bestuurder

Reactie ARBO centrum:

Dank je wel voor je positieve reactie! Het doet me goed om te horen dat ons ARBO centrum als een professionele en efficiënte plek wordt gezien, vooral voor mensen zoals jij die nog weinig ervaring... Dank je wel voor je positieve reactie! Het doet me goed om te horen dat ons ARBO centrum als een professionele en efficiënte plek wordt gezien, vooral voor mensen zoals jij die nog weinig ervaring hebben als heftruck bestuurder. We hechten veel waarde aan het bieden van voldoende diepgang en kennis, zodat beginners een goed beginpunt hebben om hun vaardigheden op het gebied van heftruck besturen te ontwikkelen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of op zoek zijn naar verdere training, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor je vertrouwen in ons ARBO centrum en veel succes met je toekomstige heftruckwerkzaamheden!
Met veilige groet,
Melissa

Ik vond de instructeur heel erg onprofessioneel. ik voelde me van begin tot einde oncomfortabel door de dingen die hij zei.