19335 beoordelingen

Dick Spinder

Positief

Reactie ARBO centrum:

Hi Dick,
Bedankt voor je positieve reactie. Het doet me goed om te horen dat je het waardeert en ik ben blij dat je een positieve indruk hebt gekregen van deze cursusdag.
Als je vragen hebt...
Hi Dick,
Als je vragen hebt of meer informatie wilt over wat wij precies doen bij ARBO centrum, dan sta ik altijd klaar om je verder te helpen. Veilige groet, Roxanne

Geen idee kom hier voor t eerst

Robin

Goed en geschikt personeel

Prima cursus, instructeur met praktische ervaring en voorbeelden.

J. Smith

Fijne dag gehad en een stuk veiliger de deur uit gegaan

Prettige ervaring

Leuke instructeur, kon goed uitleggen en was erg open en aanspreekbaar

Reactie ARBO centrum:

Hi,
Hi,
Wat een geweldige feedback! Ik ben blij dat je hebt genoten van de instructeur en dat hij goed kon uitleggen. Het is altijd prettig om te horen dat iemand open en aanspreekbaar is, want dat bevordert de leerervaring alleen maar.
Als je nog meer vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen! Veilige groet, Roxanne