Heuvel Op- en Afbouw service

Het is allemaal zeer vriendelijk en verloopt allemaal bijna soepel. Merkt wel dat ze kwa administratie wel wat achter lopen. Moest bijvoorbeeld lang wachten op mijn hoogwerkers pasje. En heb een... Het is allemaal zeer vriendelijk en verloopt allemaal bijna soepel. Merkt wel dat ze kwa administratie wel wat achter lopen. Moest bijvoorbeeld lang wachten op mijn hoogwerkers pasje. En heb een verkeerde factuur gehad voor een andere cursus die ik bij Arbo ga volgen. Ik wacht alleen nog al lang totdat ik de juiste factuur opgestuurd ga krijg voor mijn administratie. Maar verder is het een prettig bedrijf.

Wouter Hollemans / Wallaard

Prima, leerstof systematisch behandeld en goed uitgelicht waar nodig.

Jan

R

Leerzaam, duidelijk, goed geregeld, top!

Jan

Pieter de Wit

Mando Bouw

Prettig en educatief

Stephenpost20@gmail.com

Goed!

Kevin

Uitbeijerse GWW

Leuke en gezellige instructeur , bracht de lesstof op een hele prettige manier over. Duidelijke uitleg en hij nam de tijd om vragen te beantwoorden TOP.

Particulier

Waardeloos.

ATEnergy BV

De cursus was prima verzorgd en goed opgebouwd. Je kon merken dat Kevin van de onderwerpen alles wist en voor ons praktisch kon vertalen. Toch kwam ik tijdens het examen nog kreten tegen die ik in... De cursus was prima verzorgd en goed opgebouwd. Je kon merken dat Kevin van de onderwerpen alles wist en voor ons praktisch kon vertalen. Toch kwam ik tijdens het examen nog kreten tegen die ik in de cursus niet had gehoord; maar ik ben geslaagd!!

Kevin

XSP

Goede cursus en zeer goede instructeur. Legt de stof kalm rustig en duidelijk uit. Instructeur is ook erg goed in het ontvangen en gebruiken van feedback. Gebruikt input vanuit de klas goed in de... Goede cursus en zeer goede instructeur. Legt de stof kalm rustig en duidelijk uit. Instructeur is ook erg goed in het ontvangen en gebruiken van feedback. Gebruikt input vanuit de klas goed in de les en voelt de sfeer / het energieniveau van de groep goed aan.