19335 beoordelingen

19335 Reviews

Richard

Zeer positief op dit moment, eerste keer dat ik in aanraking kom met het volgen van een officiele cursus van het ARBO centrum.

Henri

Zeer tevreden met de cursus VCA-VOL bij ARBO-centrum Ede!

Prettige locatie, sfeer en goede instructeur.

Reactie ARBO centrum:

Hi Henri,
Hi Henri,
Bedankt voor je positieve feedback, Henri! We zijn blij om te horen dat je zeer tevreden bent met onze VCA-VOL cursus bij ARBO-centrum Ede. We doen ons best om een prettige locatie en sfeer te creƫren, zodat onze deelnemers zich op hun gemak voelen tijdens de training. Ook streven we ernaar om instructeurs van hoog niveau aan te bieden die jou de benodigde kennis en vaardigheden kunnen bijbrengen. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons bedrijf en we hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn.
Veilige groet
Debby

Cursus in een rap tempo gedaan en alles werd helemaal duidelijk uitgelegd. Fijne instructeur om belangrijke informatie van te krijgen.

Zeer profesionele organisatie.

Fijne cursus, aangesloten op niveau van de cursisten. Enthousiaste trainer, goed verzorgde lunch en genoeg pauzemomenten. Helaas konden wij geen brandje blussen, maar dit is in goed overleg gegaan.

Duidelijk uitleg interessante cursus