Dick

Gewoon goed uitgelegd

Goede communicatie, heldere e-mails, goed bereikbaar

Ik heb het een leuke BHV herhalingscursusdag gevonden. De docent was vriendelijk en gaf genoeg voorbeelden uit de praktijk en dan vooral wat mis kan gaan. Fijn dat het niet zon grote groep was,... Ik heb het een leuke BHV herhalingscursusdag gevonden. De docent was vriendelijk en gaf genoeg voorbeelden uit de praktijk en dan vooral wat mis kan gaan. Fijn dat het niet zon grote groep was, zodat we genoeg tijd hadden om te kunnen oefenen.

Reactie ARBO centrum:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met de BHV herhalingscursus bij ARBO centrum! Het is altijd fijn om te horen dat een docent vriendelijk is en voldoende praktijkvoorbeelden kan geven. Ook is het prettig dat de groepsgrootte niet te groot was, zodat er voldoende tijd was om te oefenen.
Met veilige groet,
Melissa

Snel geregeld goede cursus

Tevreden

Reactie ARBO centrum:

Goedemorgen,
Bedankt voor je tevredenheid over ARBO centrum! Het doet me goed om te horen dat je blij bent met onze diensten.
Met veilige groet,
Melissa

Algemeen prima. Niks te klagen.