Professionele organisatie met veel kennis

Positieve ervaring

Duidelijke en heldere uitleg. Prajtijkvoorbeelden.
Goed afwisselende stof zowel theorie en praktijk.

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je positieve reactie! Het doet me goed om te horen dat de uitleg duidelijk en helder was, en dat de praktijkvoorbeelden goed hebben bijgedragen aan het begrip. Ik streef ernaar om een... Bedankt voor je positieve reactie! Het doet me goed om te horen dat de uitleg duidelijk en helder was, en dat de praktijkvoorbeelden goed hebben bijgedragen aan het begrip. Ik streef ernaar om een afwisselende mix van theorie en praktijk aan te bieden, zodat mensen op verschillende manieren kunnen leren.
Met veilige groet,
Melissa

Goede en duidelijke cursus

Snel en deskundig

Prima locatie en cursus. Instructeur gaf juiste uitleg en was deskundig.

Het was goed alles was duidelijk

Zeer goede ervaring, bedreven en toegankelijke instructeur.

M.Zwaan

Goeie uitleg van de instructeur en goede locatie van het centrum

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je positieve reactie! We streven er altijd naar om duidelijke en informatieve instructies te geven, dus het doet ons goed om te horen dat je de uitleg van onze instructeur waardeerde.... Bedankt voor je positieve reactie! We streven er altijd naar om duidelijke en informatieve instructies te geven, dus het doet ons goed om te horen dat je de uitleg van onze instructeur waardeerde. Daarnaast zijn we blij dat je de locatie van ons centrum ook goed vindt. We doen ons best om een centrale en handige plek te kiezen, zodat iedereen gemakkelijk toegang heeft tot onze diensten. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen je binnenkort weer te verwelkomen.
Met veilige groet,
Melissa