We had a large team for the training, and the instructor managed it quite well, keeping everyone involved.

Goede ervaring

Jennifer

Kort maar krachtig: ik vind dat de instructeur goed heeft gepresenteerd

Reactie ARBO centrum:

Bedankt, Jennifer! Het doet me echt goed om te horen dat je vond dat de instructeur goed heeft gepresenteerd. We vinden het belangrijk bij ARBO centrum om kwalitatieve trainingen te leveren, waarbij... Bedankt, Jennifer! Het doet me echt goed om te horen dat je vond dat de instructeur goed heeft gepresenteerd. We vinden het belangrijk bij ARBO centrum om kwalitatieve trainingen te leveren, waarbij de instructeurs hun expertise op een duidelijke en positieve manier kunnen overbrengen.
Met veilige groet,
Melissa

Goede locatie goede instructeurs

Prettige ervaring, alsmede het aanmelden en het aanbod, de locatie is goed bereikbaar, alleen parkeren kan lastig zijn.

Snel en betrouwbaar.

Prima ervaring, cursus boeken ging eenvoudig, docent is op de hoogte van de huidige regelgeving.

Mike

Algemene ervaring is goed. Duidelijk lesmateriaal/stof.

Reactie ARBO centrum:

Hoi Mike! Bedankt voor je positieve opmerking over onze lessen en lesmaterialen bij ARBO centrum. We streven er altijd naar om duidelijk en praktisch lesmateriaal aan te bieden, zodat iedereen de... Hoi Mike! Bedankt voor je positieve opmerking over onze lessen en lesmaterialen bij ARBO centrum. We streven er altijd naar om duidelijk en praktisch lesmateriaal aan te bieden, zodat iedereen de kans heeft om goed geĆÆnformeerd te worden over arbeidsomstandigheden. We waarderen jouw feedback enorm en hopen dat je in de toekomst nog meer waardevolle ervaringen met ons deelt.
Met veilige groet,
Melissa