19335 beoordelingen

19335 Reviews

Zeer fijne cursus gehad.

Goed maar mag wel een airco in komen

Gerard Koning

Snelle reacties en positieve uitstraling als organisatie, inhoudelijk sterk

Reactie ARBO centrum:

Hi Gerard,
Hi Gerard,
Hartelijk dank voor je positieve feedback op onze organisatie, ARBOcentrum! We waarderen het dat je onze snelle reacties en positieve uitstraling benadrukt, dit is iets waar we hard aan werken om een geweldige ervaring te bieden aan al onze klanten.
We begrijpen ook dat de inhoudelijke kwaliteit voor jou van groot belang is. Ons team zet zich in om altijd goed onderbouwde en informatieve content te delen.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen. Jouw steun en positieve woorden moedigen ons aan om door te gaan met wat we doen. Mocht je nog vragen of suggesties hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met veilige groet Debby

Goede cursus met de juiste informatie.

Jorge Carlos Aimone Secat

Snippe

Top de meneer Jelle was heel goed

VCAmeister

Cursus was zeer goed en inhoud kwam overeen met het examen. Locatie was echter benauwd, airco stond niet overal aan. Tijdens de les een tikkend geluid tegen het raam/dak, alsof iets los zat.

Reactie ARBO centrum:

Hi VCAmeister! We zijn blij om te horen dat je de cursus als zeer goed hebt ervaren en dat de inhoud overeenkwam met het examen.
Echter spijt het ons dat de locatie benauwd was en dat de airco...
Echter spijt het ons dat de locatie benauwd was en dat de airco niet overal aan stond. We zullen dit probleem bespreken met onze team om ervoor te zorgen dat de omstandigheden tijdens de cursus optimaal zijn voor alle deelnemers. Graag heb ik dan wel je locatie van de cursus nodig
We waarderen je openheid en suggesties, omdat het ons helpt om onze diensten constant te verbeteren. Als je nog verdere feedback hebt, horen we dat graag.
Nogmaals bedankt dat je voor ARBOcentrum hebt gekozen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.
Met veilige groet Debby