Ilahibaks

Ik was afgelopen zaterdag voor de cursus hoogwerker. Ik heb deze cursus als positief ervaren. De docent was vakkundig, waardoor ik het niet vervelend vond om de cursus in het weekend te moeten doen.

Sterke punten van de cursus

Goede duidelijke uitleg van de docent.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag, bedankt voor deze leuke en positieve review. We vinden het fijn om te lezen dat je de cursus als prettig hebt ervaren en dat onze instructeur iets leuks heeft kunnen toevoegen aan het weekend :)

Richard

Relaxte sfeer, goede uitleg, goed verzorgd maar stéénkoud in de ruimte waar de cursus gegeven werd.

Sterke punten van de cursus

Kort, recht door zee, duidelijk

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Richard, helaas zijn sommige van onze vestigingen inderdaad wat minder goed geïsoleerd dan de ander waardoor het in deze koude winterdagen wat minder snel opwarmt. We zijn ons hiervan bewust en zijn dan ook druk bezig om hier oplossingen voor te zoeken. Onze excuses hiervoor!

F.g

Was een leuke en leerzame dag.
Gezellig maar ook zeer zeker weer iets opgestoken.

Persoonlijke aanpak.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag, bedankt voor deze leuke en positieve review! We vinden het altijd fijn om te lezen dat de cursussen postief zijn verlopen!

Met vriendelijke groet, Hilde - ARBO centrum

Erg bevlogen leraar

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag, bedankt voor deze positieve feedback.

Onno Adriaans

Redelijk makkelijk. Het was koud in de theorielokaal. Ook helemaal geen uitdaging om het certificaat te halen. Ook een legitiem antwoord door de docent doorgestreept in het “ zogenaamde examen” 🤨....

Sterke punten van de cursus

Snelle en makkelijke inschrijving en lunch

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Onno, we vinden het jammer om te lezen dat je de heftruckcursus bij ons niet positief hebt ervaren. Met deze koude dagen, hebben we in ons pand in Ede soms inderdaad helaas wat moeite met het hele pand warm krijgen.
Vreemd dat de cursus geen uitdaging is geweest, we zullen hier even navraag over doen aan onze instructeur, want dat is uiteraard niet de bedoeling en ook niet zoals wij zelf gewend zijn van onze cursussen!

Bedankt voor je mening, we gaan er mee aan de slag!

Andries Quispel / Elma bv

De ervaring was voldoende, de houten stoelzetels waren niet erg comfortabel.
De PowerPoint van 375 pagina's moest met een erg hoog tempo door lopen worden
om het in de beschikbare...

Sterke punten van de cursus

Kleine locatie en goed bereikbaar met parkeer gelegenheid voor de deur.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Andries, bedankt voor de feedback. We hebben 10 locaties door Nederland verspreid, per locatie proberen we telkens weer onze trainingsruimte te verbeteren. We zullen deze feedback dus zeker meenemen! Ook zijn we bezig de scheiding tussen de VCA cursisten te verbeteren. Bedankt voor je mening!

We hopen je graag nog eens terug te zien bij ARBO centrum.

Boubkari

Duidelijkheid

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag, bedankt voor deze positieve review!

Ramo

Was heel leerzaam

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Ramo, bedankt voor de positieve feedback!

Met vriendelijke groet, Hilde - ARBO centrum.

Het was een mooie dag . Heel duidelijk informatie over de cursus

Sterke punten van de cursus

Je moet altijd zorgen dat je kunt veilig werken. Anders do het maar niet.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag, bedankt voor deze leuke feedback!

Kay Slotman

Goede cursus gevolgd met een lekker broodje kroket

Sterke punten van de cursus

Begeleider had kennis van zijn vak.
Lunch werd verzorgd.
Geen minpunten.

Reactie ARBO Centrum:

Goedendag Kay, bedankt voor deze positieve review! We vinden het fijn om te lezen dat de cursus zo positief is verlopen!