Trebbor

Op zich nette organisatie die overkomt dat ze het er door stampen in de hoop goeie slagingspercentages te genereren.

Beste Trebbor,
Ik begrijp echter dat je het gevoel hebt dat we soms iets te...
Beste Trebbor,
Ik begrijp echter dat je het gevoel hebt dat we soms iets te snel willen gaan. Het is belangrijk voor ons dat onze cursisten de stof goed begrijpen en daarom zetten we ons in om de lesstof duidelijk en gestructureerd over te brengen. Soms kan dit mogelijk intensief lijken, maar we proberen altijd een balans te vinden tussen efficiëntie en begrip.
We staan open voor feedback en suggesties om onze cursussen te verbeteren. Dus als je concrete ideeën hebt om het leerproces nog beter te maken, dan horen we dat graag van je. Je kunt dit toelichten door ons te mailen naar info@ARBOcentrum.nl of te bellen op: +31 (0) 88 123 0 888. Bedankt voor je tijd en interesse.
Mylene

Redelijk tot goed

Beste,
Beste,
Bedankt voor je feedback over ons bedrijf, we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen. We streven er altijd naar om de juiste kwaliteit te bieden aan onze cursisten. Als er nog vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Je kunt ons bereiken door te mailen naar info@ARBOcentrum.nl of te bellen op: +31 (0) 88 123 0 888. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen.
Mylene

Leonie Herps

Praktische training die direct toepasbaar is in de praktijk. Fijne docent en lekkere lunch, kortom top!

Beste Leonie,
Dank je wel voor je positieve reactie!
Beste Leonie,
Dank je wel voor je positieve reactie!
Het doet me goed om te horen dat de praktische training van ARBO centrum direct toepasbaar was in de praktijk. We streven er altijd naar om onze trainingen zo praktisch en waardevol mogelijk te maken, dus jouw feedback is erg waardevol.
Fijn dat je ook tevreden was met de docent en de lunch.
Melissa

Goede ervaring, duidelijke uitleg en fijne instructeur