Andrea

Interessante en leerzame training

Bij het ARBO centrum kun je voor een grote diversiteit aan cursussen en trainingen terecht. Ik mocht er de NEN3140 Keurmeester training volgen. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk, goede... Bij het ARBO centrum kun je voor een grote diversiteit aan cursussen en trainingen terecht. Ik mocht er de NEN3140 Keurmeester training volgen. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk, goede praktijk voorbeelden, en een goede trainer!

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je positieve feedback over het ARBO centrum! Ik ben blij te horen dat je een goede ervaring hebt gehad tijdens de NEN3140 Keurmeester training. Het is altijd fijn om te weten dat er een... Bedankt voor je positieve feedback over het ARBO centrum! Ik ben blij te horen dat je een goede ervaring hebt gehad tijdens de NEN3140 Keurmeester training. Het is altijd fijn om te weten dat er een goede balans is tussen theorie en praktijk, en dat de trainer ook deskundig en behulpzaam was.
Met veilige groet,
Melissa

Jelle hamstra

Geweldig

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor de lovende reactie Jelle! Als je vragen hebt of meer wilt weten over onze diensten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor je steun!
Met veilige...
Met veilige groet,