AN-i

Informatie en lesmateriaal is goed, duidelijk en toepasbaar.
De feedback die u krijgt is als positief ervaren.
Het contact met ANi verloopt prettig.
Ik waardeer de opleiding in zijn geheel als volgt:
Het niveau van de opleiding was goed.
Ik waardeer de 3 cursusdagen in zijn geheel als volgt:
De docent is zeer deskundig en brengt nieuwe inzichten naar voren en voegt waarde toe aan de opleiding/cursus.
Wezenlijke verdieping van kennis en inzicht heeft plaatsgevonden.

MEE

Zeer fijne en verdiepende opleiding

Marja Maassen van den Brink

Qua inhoud en docenten heel goed. Je leert van hoe ze uitleggen en brengen ervaring mee vanuit de praktijk. Lastige voor mezelf vond ik alleen aan modules werken, maar dat ligt meer bij mezelf dan... Qua inhoud en docenten heel goed. Je leert van hoe ze uitleggen en brengen ervaring mee vanuit de praktijk. Lastige voor mezelf vond ik alleen aan modules werken, maar dat ligt meer bij mezelf dan dat de opleiding hier wat in heeft gemist.

Lavans B.V.

Fijne cursus. Veel voorbeelden uit de praktijk waardoor de lesstof goed te volgen is.

Gideon Gruijters

De opleiding Specialist Arbeidsrecht was erg leerzaam en een welkome aanvulling op mijn praktijkervaring. De begeleiding is goed. De cursusdagen Strategisch Arbeidsrecht zijn ook een echte aanrader.

Tessa Streng

Een fijne praktisch ingerichte opleiding met goede begeleiding en meer dan voldoende naslagwerk wat actueel blijft.

Virtus pd/ machteld bakker

Goede kennisoverdracht met afwisseling wet en de praktijk

Jeroen Batterink

Ik ben zeer tevreden over An-i.nl. De opleiding sloot goed aan bij mijn verwachtingen, de begeleiding was goed en er was ruimte voor discussie.

Anneke Gerritsen / Belastingdienst

Prettig en duidelijk in communicatie. Fijne leerstof om zelfstudie te doen. Strategische dagen zijn verdiepend en erg leerzaam

Jan S.R. van Hal / Van Hal / Prins & Partners

Top!