Wezenlijke verdieping van kennis en inzicht heeft plaatsgevonden.
Het niveau van de opleiding was goed.
De docent is zeer deskundig en brengt nieuwe inzichten naar voren en voegt waarde toe aan de opleiding/cursus.
De feedback die u krijgt is als positief ervaren.
Informatie en lesmateriaal is goed, duidelijk en toepasbaar.
8.1/10
Het contact met ANi verloopt prettig.
Ik waardeer de opleiding in zijn geheel als volgt:
Ik waardeer de 3 cursusdagen in zijn geheel als volgt:
7.7/10

Mijn ervaring met An-I is goed. Het is nu mogelijk (niet verplicht) om de modules door te nemen met de docent, ik wil adviseren dit verplicht te maken. Het is zeer leerzaam om nogmaals door te stof...

Reactie Arbeidsrechter.nl:

Dank u wel voor uw positieve feedback. We zullen intern naar uw tips kijken en bepalen of wij e.e.a. nog verder kunnen optimaliseren. U heeft inderdaad de opleiding zonder cursusdagen gevolgd zodat het begrijpelijk is dat u daar geen score voor kunt bepalen. U kunt bij de feedback voor n.v.t. kiezen zodat deze niet meegenomen wordt in de score.

Het was een goede opleiding die toepasbaar is in de praktijk. Het had mijn voorkeur gehad om op dag 2 te beginnen met de zieke medewerker ipv reorganisaties. Met name de combinatie met...

Specialist Arbeidsrecht en 3 strategische dagen gevolgd

Zeer prettig, deskundig en betrokken. Snelle reactietermijn, inhoudelijk prima feedback op de opdrachten. Enige was de start van mijn examen. Deze verliep wat chaotisch door het in eerste instantie...

Reactie Arbeidsrechter.nl:

Bedankt voor uw reactie en uw positieve feedback. Fijn dat u de cursusdagen als prettig en leerzaam heeft ervaren. Daarnaast idd vervelend dat het examen bij u niet helemaal vlekkeloos van start ging. Onze excuses daarvoor zeker omdat dit de eerste keer was dat dit op deze manier gebeurde. Voor de "vervolgsessies" zult u zeker iets van ons vernemen daar u te zijner tijd kunt deelnemen aan de workshops in november.

Rick

De inhoud van de opleiding Specialist Arbeidsrecht is zeer praktisch opgesteld en alle gebieden worden uitgebreid behandeld. De website heeft daarnaast ook zeer uitgebreide informatie.

Prettige ervaring, fijn om in eigen tempo te kunnen sturen. Verdieping op de stof, alles duidelijk omschreven waar extra informatie te vinden is.

M. Schaap

Prima opleiding; duidelijk materiaal. kundige docent en voldoende mogelijkheden om extra informatie te krijgen via website en docent.

D. Bubica

Zeer deskundig, fijn contact gehad met mijn contactpersoon.
Boeken waren goed geschreven en duidelijk. Zaken die ik ook gelijk heb toe kunnen passen in mijn functie.

Reactie Arbeidsrechter.nl:

Dank u wel voor uw positieve feedback op onze opleiding. Goed om te merken dat deze bij u goed bevallen is.

N. Dijkstra

De opleiding Specialist Arbeidsrecht behandelt diepgaand de relevante onderwerpen binnen het arbeidsrecht, dit aan de hand van veel praktijkvoorbeelden. Een waardevolle en goed in de praktijk...

Reactie Arbeidsrechter.nl:

Dank u wel voor uw positieve feedback. Fijn dat u het als dusdanig heeft ervaren.

Ik heb het als zeer prettig en leerzaam ervaring. Veel praktijk voorbeelden.

Reactie Arbeidsrechter.nl:

Dank u wel voor uw positieve waardering en dat u uw opleiding als zodanig heeft ervaren.

Kim Olde Monnikhof / Estinea

Ik heb goede ervaring met An-i.nl. Communicatie verliep prima, duidelijk en overzichtelijk. Ook prettig dat ik eventuele casussen uit mijn werk mocht indienen, als ik daar vragen over had.

Reactie Arbeidsrechter.nl:

Bedankt voor uw positieve feedback en goed om te lezen dat u onze opleiding als dusdanig heeft ervaren.