AN-i

Informatie en lesmateriaal is goed, duidelijk en toepasbaar.
De feedback die u krijgt is als positief ervaren.
Het contact met ANi verloopt prettig.
Ik waardeer de opleiding in zijn geheel als volgt:
8.5/10
Het niveau van de opleiding was goed.
Ik waardeer de 3 cursusdagen in zijn geheel als volgt:
8.5/10
De docent is zeer deskundig en brengt nieuwe inzichten naar voren en voegt waarde toe aan de opleiding/cursus.
Wezenlijke verdieping van kennis en inzicht heeft plaatsgevonden.
8.3/10

De lesstof was duidelijk en concreet. De praktijksituaties maakten het geheel interessanter en de opdrachten sloten goed aan.

De inhoud van de opleiding is uitstekend. Het contact is goed verlopen. Ik persoonlijk had het prettig gevonden als de antwoorden telefonisch besproken konden worden ook al begrijp ik dat dit erg...

Ik heb de leergang Arbeidsrecht gevolgd met als doel mijn kennis op te frissen. Ik vond het prettig om middels theorie en casussen de stof eigen te maken. De communicatie verliep prima. Samenvattend...

Prettig contact, goede begeleiding, antwoordmodules worden snel nagekeken.

Dòrnasol, lightens up your Horizon

Zeer prettig. Professionele opleider die je gedachten/referentiekader prikkelt op het gebied van strategie in Recht.

Prettig. Een uitgebreide feedback om alle vragen en indien je hulp nodig had dan kon je altijd bellen.

Prima opleider.

Jolanda Brummer / Hessels Zeefbanden BV

Positief. Erg leerzaam. Op zich vond ik drie dagen voor deze stof te kort.

Met recht een cursus STRATEGISCH arbeidsrecht: zeer leerzaam om vanuit diverse perspectieven (werknemer, werkgever, leidinggevende) realistische en praktijkgerichte situaties te analyseren.