Feel Good TentEvent bv

Goed, alhoewel ik wel wat puntjes heb. Ten eerste staat er op jullie site vóór 23:00 uur besteld de volgende dag in huis. Ik heb het zo rond 22:00 uur besteld en ik had het niet de volgende dag in... Goed, alhoewel ik wel wat puntjes heb. Ten eerste staat er op jullie site vóór 23:00 uur besteld de volgende dag in huis. Ik heb het zo rond 22:00 uur besteld en ik had het niet de volgende dag in huis. Ik had lampen besteld. Hier hoorde een afstandsbediening bij. Blijkbaar horen die niet gelijk bij de lampen. Kreeg als antwoord, dat jullie niet precies weten hoeveel de klant wil. Misschien is het handig om er toch in ieder geval eentje mee te sturen. Nu moesten we weer € 4,40 verzendkosten betalen. Terwijl ik voor meer dan € 600 besteld had.

weet ik niet

Lambert

snelle levering

Jansen van Rosendaal

Ok

Denkt mee

AC

Gemakkelijk te bestellen, netjes en snel geleverd

Snelle levering, netjes verpakt

JanAlbert

Fijne producten. Een van de weinige bedrijven die led verlichting in de kleur 2700 heeft

Groot assortiment

Dekker

Goede producten, mooie prijzen, snelle levering

Website informatie, snelle levering

nick de boer

1 keer 5 lampen besteld omdat het voldeed aan alle voorwaarden. voor de RGBWW met een geringe inbouwhoogte waren doorslaggevend. daarnaast willen wij lekker met een afstandbediening werken in plaats... 1 keer 5 lampen besteld omdat het voldeed aan alle voorwaarden. voor de RGBWW met een geringe inbouwhoogte waren doorslaggevend. daarnaast willen wij lekker met een afstandbediening werken in plaats van wifi.

heldere site en makkelijke afhandeling

Lucassen

Goed bedrijf. I
Mijn pakketje was initieel even kwijt. Ik heb ze een email gestuurd. Er werd zelfs op zondag op de mail van mij gereageerd.
Pakketje inmiddels terecht. En verbomg...
Goed bedrijf. I
Pakketje inmiddels terecht. En verbomg bestelling gedaan.

Email contact

Dorota

Een echte aanrader

prima klantenservice, snelle levering, kwaliteitsproducten

Vannylen paul

Prima service en correcte afhandeling