Allard

OP de site stond voor 17 uur besteld, volgende dag geleverd. Echter de bestelling kwam na 2 dagen.
Ook een extra geschenkkarton besteld, maar die was er niet bij geleverd (of was dat de doos waarin de fles was geleverd?)

Rob Westervoorde

K.C. Dijkstra

Vakkundig en zeer gastvrij

Gerard Marsman

Jammer dat een fles bedorven was, voor de rest oke

lievaart

Teleurstellend. Aangezien U een (of meer?) delen van de bestelling niet in voorraad bleek te hebben, wat op de website door mij niet waargenomen is, koos u er voor om kosten te besparen door langer... Teleurstellend. Aangezien U een (of meer?) delen van de bestelling niet in voorraad bleek te hebben, wat op de website door mij niet waargenomen is, koos u er voor om kosten te besparen door langer dan een week te wachten met de bestelling tot u alles compleet had, inplaats van direct het deel te bezorgen dat wel voorhanden was. Voor een bezorging in hetzelfde dorp!

Bakker

Vriendelijke bevlogen mensen die je een prettig advies geven zonder je iets op te dringen.

Paul n.

Correct, snel, geen klachten!

Elfferich

Zo nu en dan bestellen we een aantal flessen Fleurie. Dit gaat de laatste tijd per mail, omdat we niet vaak meer in Velp komen. Het verloopt altijd vlekkeloos en de wijn wordt thuis afgeleverd.

Ongena Jean

Ik kan nog geen oordeel vellen, de fles whisky die ik bestelde is nog steeds niet toegekomen.