Tjeerdie

Bestelling verliep prima. net als elke andere webshop

frank@beksadvies.nl

Snelle levering, goede service

Sterke punten (optioneel)

Defect product werd direct omgeruild

Verbeterpunten of tips (optioneel)

Tip dat je het Pycom Expansion Board NIET moet upgraden volgens de handleiding zou iedereen veel moeite bespaard hebben.

mark dikken

Eenvoudig te bestellen

website werkt goed

Verbeterpunten of tips (optioneel)

De betaling mislukte, en ik kreeg een link om alsnog de betaling te voldoen, dit gedaan en kreeg een bevestiging dat de betaling gelukt was. Na een paar dagen geen product en maar eens gebeld, blijkt dus dat er geen koppeling is in hun software als een betaling later plaatsvind. Onacceptabel, als je dit weet controleer dan elke dag als er betalingen zijn binnengekomen zonder automatische order, maar wacht niet tot een klant belt.

Reactie Antratek.nl:

Goedendag,

Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback.

Het klopt inderdaad dat wanneer er enige tijd tussen het plaatsen van de bestelling en de betaling is het voor kan komen dat niet alle producten opnieuw gereserveerd worden. De producten worden vrijgegeven wanneer de betaling niet gelukt is, dit wordt als annulatie van de order gezien.

Wij zijn hiermee bezig om uit te zoeken waar dit probleem vandaan komt en of dit snel op te lossen is, helaas kan dit ook bij onze Payment Provider liggen, dus een snelle oplossing is er niet.

Omdat wij dagelijks veel orders binnen krijgen is het wat lastig deze allemaal na te lopen of de betaling direct goed is gegaan en alle producten gereserveerd zijn.
Wij zullen kijken of we hier een goede manier voor kunnen vinden om deze orders toch te kunnen herleiden voordat de klant zelf moet bellen.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Antratek Electronics

Carlo

Duidelijke website, snelle levering, uit voorraad en keuze uit meerdere pakketdiensten.

Meerdere pakketdiensten.

Peter

Zeer actueel aanbod.
Teensy 4 board werd als nieuw aangekondigd op 3 YouTube kanalen ,maar was dezelfde dag al te koop bij Antratek.

Chris

Prima, bestelling netjes geleverd.

Sterke punten (optioneel)

Eindelijk Nederlands bedrijf die hardkernel producten levert.

Albert van bemmelen

Snelle service en betaalbare producten!

Sterke punten (optioneel)

Duidelijke info bij te leveren producten. De datasheet/specs zijn zeer bruikbaar voor de bestelling geplaatst gaat worden.

koster

Snelle levering duidelijke website

Sterke punten (optioneel)

Snelle levering en goede communicatie

Teus

Doet wat het belooft: snel, redelijke tracking gegevens, scherpe prijs.

Sterke punten (optioneel)

goede verpakking zonder extra plastic. Snelle levering zonder problemen.
Scherpe prijs.

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder (optioneel)

Afhalen bij oppikpunt is duurder als aan huis bezorgen. Ondanks dat bij niet thuis het pakket ophetzelfde oppikpunt terecht komt.