Goed afhandeling bestelling, mooie website met veel keuze.

Aparte en goede producten.

Snel en betrouwbaar

Snelheid

Snelle levering, goed product

Informatie via email

RanMarine

Usually my shipment is excellent but this time they didn't tell me a product was on backorder and it was delayed.

Thijs

Soepel, zeer tevreden.

Snel en accuraat geleverd

Snelle levering, goed product

Alles gewoon dik in orde.

v d sman

Totaal geen problemen alleen ik vond het proces van begin tot eind langzaam
verlopen.

snelheid van verzending

Reactie Antratek.nl:

Beste heer van der Sman, Hartelijk dank voor uw feedback. U geeft aan dat u het lang vond duren voordat u, uw bestelling in huis had. U heeft bij ons de bestelling geplaatst op vrijdag om... Beste heer van der Sman, Hartelijk dank voor uw feedback. U geeft aan dat u het lang vond duren voordat u, uw bestelling in huis had. U heeft bij ons de bestelling geplaatst op vrijdag om 22.17, deze wordt dan op maandag verstuurd. Wij versturen geen orders in het weekend. U heeft gekozen voor de verzendmethode briefpost, hierbij staat bij het kiezen van deze verzendmethode aangegeven dat deze verzendmethode 2-3 dagen kan duren. De bestelling is maandag verstuurd en is op dinsdag bij u afgeleverd. Wanneer u bestellingen plaatst op werkdagen voor 17:00 uur dan wordt deze nog dezelfde dag verstuurd, als u kiest voor briefpost kan het iets langer duren dan wanneer het verstuurd wordt met pakketpost. Ik hoop dat het een volgende keer sneller verloopt als u een bestelling plaatst. Met vriendelijke groet, Antratek Electronics

Raymond

Prima!

Goede prijs. Mooi assortiment.

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Goed.
Ik zou DPD NIET aanbieden aan klanten. Zeer slechte vervoerder.

JS

Prima, ze doen wat je verwacht. Top

Uh, bestellen en leveren. Dat is waar het om gaat. En dat doe zo ook.