Antratek.nl

Antratek.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Antratek.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company786
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Antratek.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 786 ervaringen.

Patrick Kaim / DC Concepts BV
Patrick Kaim / DC Concepts BV

Nette klantenservice. Ik had op donderdag besteld maar uiteindelijk werd er pas op maandag geleverd. Antratek had de producten op tijd bij DPD aangeleverd voor verzending maar om een of andere reden hebben die het een paar dagen laten liggen. Ik mocht het pakket weigeren en Antratek zou dan het betaalde terugstorten. Heel netjes aangezien het probleem niet bij hen lag. Ik heb overigens geen gebruik van gemaakt van dat aanbod en heb de printjes nu gewoon in gebruik.

Naar mijn idee geen, misschien de DPD flink op hun falie geven.

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder?

Zeer slecht. Op donderdag zijn de producten aangeleverd om op vrijdag uitgeleverd te worden. Uiteindelijk heeft hun trackingsite dagen op levering ontvangen gestaan en pas op maandagochtend werd deze status gewijzigd in 'onderweg'. Geen tijdsblok waarin geleverd zou worden en geen excuus voor de vertraging. Kortom: zeer slecht!

Score voor Antratek.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Dit was mijn eerste aankoop via antratek, hoewel ik de verzendkosten wat aan de hoge kant vond voor twee printplaatjes ter grootte van een euro-munt. het assortiment is groot en de informatie is degelijk.

Ilia
Ilia

Good and fast.

Robert Kappert
Robert Kappert

Snelheid van levering, gemak van bestellen

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder?

Geen mogelijkheid om een verzend methode te kiezen, wel makkelijk om het op te halen bij een DPD afhaal punt

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Binnen het aanbod wat ict beschikbaar stelt, zeer tevreden met de levering van de bestelde producten.

Gerald Bosboom
Gerald Bosboom

Informatie en kennis. Ook de doorverwijzing naar de fabrikant van het product die technische detail verschaft omtrent het product.

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder?

De prijs van het product weegt niet op tegen de verzendkosten met een andere vervoerder.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Bedrijf met kennis over hun producten. daardoor heb ik in overleg met een verkoper van antratek de juiste set producten geselecteerd voor mijn oplossing.

Paul van Haastrecht
Paul van Haastrecht

vriendelijke en snelle afhandeling

mogelijk niet alleen de batterij maar de batterij met kabel optie standaard vermelden.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima service. snel geleverd en snelle en goede reactie op verkeerde bestelling.

ICT

EWT BV
EWT BV

Producten uit voorraad leverbaar

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heldere uitleg en offerte met snelle levering.

John
John

snelle levering

nee

nee

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede producten en service.

Taco
Taco

Goed werkende duidelijke website

Er wordt veel verwezen naar externe sites, lastig

Prima.

Bedrijfsinformatie

Antratek Electronics levert ontwikkelhulpmiddelen en modules voor de elektronica-industrie. Wij vertegenwoordigen voor Benelux en Duitsland meer dan 25 fabrikanten. Al 20+ jaar onderscheidt Antratek zich door innovatieve en betaalbare producten, waarbij u kunt rekenen op een goede service. Naast de industrie leveren wij ook aan onderwijsinstellingen en particulieren.
Adres
's-Gravenweg 318-G