Rob Redeker Consultancy

Slceht in het oplossen van issues

Verbeterpunten of tips (optioneel)

Zwak is, dat ik als klant er achter kom dat de adressen op de bezorg etikken niet correct is. Dat wordt teogegeven, daardoor is mijn bestelling in eerste instantie zoek geraakt bij de bezorg dienst. Veel later kwam dit boven water. Antratek is mij hierin op geen enkele wijze tegemoet gekomen. Het is de eerste en de laatste keer dat ik iets bestel bij Antratek.

Sander

Ja, prima dienstverlening!

Sterke punten (optioneel)

prima nazorg; een keurig mailtje of alles goed is bezorgd en evt hulp nodig is

Jan Verhoeven

Enorm assortiment, topmerken, op een eerlijke website

Sterke punten (optioneel)

Enorm assortiment, alleen topMERKEN, geen "eigen huis troep", duidelijke voorraadstatus, links naar sites van de producenten, makkelijk te navigeren site, zeer redelijke prijzen, snelle levering

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder (optioneel)

Bij verzenden via postnl ben je afhankelijk van de kwaliteit van de bezorger die je die dag toevallig hebt. Heel lastig inschatten.

Paul

Prima aanbod

Uitgebreid aanbod

M.Blokker

Prima geregeld, snel en zonder haperingen.

Jan Misker

Uitgebreide documentatie van het product op de website aan wezig, met een doorverwijzing naar de producent.

Sterke punten (optioneel)

Er zijn goedkopere bordjes, maar de RS485 click 5V ziet er degelijk uit en heeft met de jumpers alle mogelijkheden. Zelf de verpakking is mooi en goed afgewerkt.

Verbeterpunten of tips (optioneel)

Gratis verzenden. Omdat ik maar 1 product nodig had verhoogt dat de prijs onevenredig.

Succes gewenst

Anlosiel constructie bvba

Ok

Paul Lab Technician

Makkelijk, snel en een groot aanbod

Sterke punten (optioneel)

Snel! geen gedoe voor bestellen op rekening, ook niet de eerste keer

a.c.jol

Duidelijke product beschrijving.

Sterke punten (optioneel)

Super snel en compleet geleverd.

Om 10.00 uur via internet besteld, om 13.00 uur afgehaald in Nieuwerkerk a.d.IJssel.

Shwn

Eenvoudig en snel, top website. Ogen dicht en bestellen!