Johannes Jansen

Gevonden wat ik zocht, na een paar klikken besteld

geleverd wat ik bestelde, en op tijd

nee

Wendy Van W

Factuatie en bestellen is heel vlot. De leveringskeuze met de hele hoge prijs voor het verzenden naar een postpunt/verzamelpunt is ondermaats.

Facturatiesoftware is heel sterk. De factuur is goed aanpasbaar en wordt onmiddellijk gegenereerd met de info die jij erop wil.

De leveringskeuze met de hele hoge prijs voor het verzenden naar een postpunt/verzamelpunt is ondermaats. Dit zou goedkoper moeten zijn dan een levering aan huis.

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Het is heel spijtig dat de keuze voor levering in een postpunt of andere vorm van zendingen afhalen veel meer kost dan een levering aan huis. Ik verplaats me zonder probleem naar een locker of... Het is heel spijtig dat de keuze voor levering in een postpunt of andere vorm van zendingen afhalen veel meer kost dan een levering aan huis. Ik verplaats me zonder probleem naar een locker of winkel in de buurt maar de prijs van verzenden is dubbel. Onverantwoord. Gegroepeerde leveringen moeten worden aangemoedigd.

Goedendag,
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij zijn het volledig met u eens wat betreft de prijs voor het afleveren bij een parcelshop, dit zou absoluut minder moeten zijn, omdat het voor de chauffeur makkelijker is meerdere leveringen in 1x af te leveren.
DPD hanteert dezelfde prijzen voor een levering aan huis of een levering aan een parcelshop, hierdoor zijn wij genoodzaakt dit ook zo door te berekenen.
Mijn excuses dat ik niet meer hierin kan betekenen.
Stefanie van Dierendonck

Jean-Luc Berrier

Met Antratek, geen prblm
Met hun leverancier, veel minder

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Tot nu toe, wacht ik altijd op de parts...
Zonder informatie!

Beste heer Berrier,
Beste heer Berrier,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Naar aanleiding hiervan hebben wij uw zending nagekeken en is gebleken dat DPD inderdaad veel te lang heeft gedaan over het leveren van uw pakket en beweerde dat het adres onjuist was, dit was niet het geval.
Gelukkig is het pakket uiteindelijk alsnog bij u geleverd.
Wij hebben een klacht ingediend bij onze logistiek partner over de late levering en dat ze aangaven dat het adres niet correct was terwijl dit wel zo was.
Hopelijk helpt dit mee om dit soort problemen te voorkomen in de toekomst.

Koen Mortier

Specifieke produkten in voorraad met correcte levering

produkt aanbod, voorraad, levering, informatie

Michiel Vaninbroukx

Perfect

Snel

Mahzun Ozcan

Zeer goed,

website, opvolging order & levering, communicatie

Maxime Callebaut

Slecht

Beste heer Callebaut,
Beste heer Callebaut,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Ik begrijp dat u erg ontevreden bent dat uw bestelling welke op 15 juni verstuurd is pas op 21 juni geleverd is. Dit is ook absoluut niet de bedoeling.
Wij hebben hier melding van gemaakt bij onze logistiek partner en gevraagd of zij een officiele klacht in kunnen dienen bij de betreffende vervoerder zodat dit mogelijk voorkomen kan worden in de toekomst.
Namens Antratek onze oprechte excuses voor de vertraging.
Stefanie van Dierendonck

Trevi

Overzichtelijke website met extra info/links, snelle en vlotte levering. Bedankt !

Ian

Heel goed, snelle levering