Bert

Gemakkelijk, juist en snel.

KU Leuven

Vlotte bestelling en afhandeling

Mitch Nerinckx

Alles prima en snel.

koen.vanderstraeten@tunify.com

Alles liep perfect.

Verbeterpunten of tips (optioneel)

De website is behoorlijk traag. Het duurt typisch 1 a 2 seconden voor de volgende pagina is ingeladen.

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder (optioneel)

Het was erg fijn om een email te krijgen met een behoorlijk precieze levertijd (+- 1 uur)

Luc Dekoninck

Zeer goed, snel geleverd en compleet.

Bram VD

Goed verpakt, snelle levering, zeer makkelijk te bestellen, kortom, kan niet beter.

Sterke punten (optioneel)

Goed verpakt, snelle levering, zeer makkelijk te bestellen

Werner Lösken

Bestelling nog steeds niet ontvangen!
Ik moest zelfs extra betalen voor deze verzending.

Sterke punten (optioneel)

Website is erg duidelijk, fijn dat jullie er ook de links naar de fabrikanten inzetten.

Verbeterpunten of tips (optioneel)

Snel afscheid nemen van DPD alleen maar ellende met dit "Bedrijf".
Tracking werkt niet, 5 dagen later staat er nog steeds "Onderweg"
Gratis versturen met PostNL

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder (optioneel)

Zie hierboven. DPD is gewoon heel slecht. Leveren het pakket het liefst af op een afhaalpunt. Zonder de ontvanger hiervan op de hoogte te stellen. Hun tracking&tracing werkt niet of heel slecht. Rommeltje.

Reactie Antratek.be:

Beste heer Lösken,

Hartelijk dank voor uw feedback.

De levering van uw order heeft absoluut veel te lang geduurt en we begrijpen dat u de order uiteindelijk geannuleerd heeft.
Wat ik heb begrepen (hoewel dit absoluut wat mij betreft geen excuus is) is dat DPD het heel erg moeilijk heeft met het inlopen doordat het maandag 10 juni 2e Pinksterdag was. Ze hebben hierdoor blijkbaar een erge vertraging opgelopen.

De reden dat wij alleen DPD en DHL aanbieden naar België is omdat de kosten voor andere vervoerders vanuit Nederland zeer hoog zijn. Wanneer wij met PostNL vanuit Nederland naar België willen versturen zijn de verzendkosten rond de € 8,- à € 9,- Voor dit bedrag bieden wij al DHL aan als vervoerder vandaar dat wij de optie post niet hebben opgenomen.

Normaal gesproken levert DPD de volgende dag de pakketten, hetzelfde geldt voor DHL. Vandaar dat wij met deze vervoerders samenwerken.
Wij zullen intern bespreken om toch de optie via post toe te voegen zodat er nog een extra keuze is voor onze klanten uit België, maar helaas kunnen wij dit niet gratis aanbieden.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Antratek Electronics

Steven heughebaert

Goed, goeie duidelijke site

Karin De Bruyn

Vlot, snel en zonder omwegen!