Mooie producten en een snelle levering. Bij vragen zeer vlot antwoord.

Producten voldoen aan verwachting. Goede communicatie

De eerste keer dat ik iets gekocht heb bij Aniworld4u.com. Het beviel mij erg goed, snelle levering ook.

Goede omschrijving en duidelijke foto`s.

John Bakker

Super goed

staat goed en duiderlijk foto,s bij en super netjes

Tot zover hebben ze binnen het aantal werk dagen hun product verstuurd. Plus, ze hadden mij gemaild in niet al teveel tijd over de producten waar ik geïnteresseerd in was. Ben daar heel blij mee.

Snelle reactie tijd op bestellingen.

Ze verkopen leuke dingen en gaan heel vriendelijk met de klanten om dus ik raad meerdere mensen aan om een op de site te kijken

de producten zien er goed uit van wat ik gekocht had niks zat los geen naden die open waren of wat dan ook echt top kwaliteit

P. H. Monod De Froideville

Prima afhandeling bestelling. Vlugger geleverd als beloofd! Super

Goede website

Overal Pokemon! Leuk bedrijf met te leuke producten.

Veel keuze en aparte keuze!

Prima.

Foto's van producten komen overeen met realiteit.

Anneke

Geweldig, ben ze een paar jaar geleden tegen gekomen op een evenement wat Elfia heet. Hebben erg veel passie, en zijn zeer bereid om te helpen bij het maken van een keuze. Zo werd er mij verteld dat... Geweldig, ben ze een paar jaar geleden tegen gekomen op een evenement wat Elfia heet. Hebben erg veel passie, en zijn zeer bereid om te helpen bij het maken van een keuze. Zo werd er mij verteld dat er een nieuwe versie aankwam van de knuffel waar naar ik op zoek was. Vriendelijk contact, duidelijke webshop. Betalen ging erg makkelijk en had hem met twee werkdagen binnen. Kwaliteit van de knuffel is uitstekend en ben er zo ongelovelijk blij mee. Echt een aanrader!

Contact, vriendelijkheid, betalingswijze, levering.

Daniek de Vocht

Ik heb nu pas een keer besteld, maar de service was goed. Ik had contact opgezocht, omdat er een probleem was met de verzending. En dat was meteen geregeld en in orde gemaakt, echt super fijn!

Goede communicatie en heel behulpzaam