Michel

Heb ooit een my little pony knuffel besteld voor mijn nichtje ze was er heel blij mee goede service voor het snelle leveren en goed verpakt.
Ook gevraagd voor een charizard knuffel en heeft me...
Ook gevraagd voor een charizard knuffel en heeft me duidelijk gemaakt dat deze prijzig waren wat ik zeer op prijs stel om deze duidelijke informatie

Sander

Ik wil zeggen dat ik jullie echt een top bedrijf vindt. Heb al meerde malen wat bij jullie gehaald en ben zeer positief over jullie service. Tot de volgende bestelling šŸ˜šŸ’Ŗ

Dat je duidelijk kan zien wie de officiƫle maker is van de producten die jullie verkopen en waar het vandaan komt.

Goed stevig verpakt, een hele verbetering dan wat het eerst was.

verbetering van de verpakking, steviger enzo.. hoewel ik eigenlijk geen problemen heb gehad met de vorige verpakking. alles is netjes gearriveerd toen en nu.

Een knuffel besteld, het werd waardeloos ingepakt bezorgd. Geen bescherming. Een verpakking van aanelkaar geniete servetjes zou een verbetering zijn. Logischerwijs is het beschadigd aangekomen.

Reactie Aniworld4u.com:

Jammer dat U ons niet eerst heeft gecontacteerd en ons de kans geeft gegeven om het op te lossen via email zodat u net zo tevreden bent als alle 4018 klanten voor u.
maar dit moeten we toch...
maar dit moeten we toch even kwijt:
"Een verpakking van aan elkaar geniete servetjes" zo verzenden wij niet, vermoedlijk heeft PostNL dit op zn geweten. postnl is doll op nietjes. we hebben dit zelf een keer meegemaakt namelijk.
wij hergebruiken plastic als verpakking voor knuffels met stevige tape. als dit anders is gearriveerd, dan is dat de fout van postNL.hun hebben de verpakking beschadigd, en dan geprobeerd te fiksen.
dit klinkt wellicht als een slap excuus, maar het is helaas wel de waarheid.
we hebben u naderhand tevens 2 emails gestuurd, voor eventuele kleine vergoeding, en om een onderzoek te starten bij postnl. helaas heeft u hier niet op gereageerd, we gaan er nu vanuit dat u het verder goed vindt zo.
fijne dag verder

Ik wilde supersnel een mega charizard x in huis hebben.
Ik wilde supersnel een mega charizard x in huis hebben.
Ik heb gebeld naar aniworld4you en een aardige dame heeft gekeken of ze hem op voorraad hadden, hem meteen verzonden en had ik hem de volgende dag in huus ! Geweldig !

Echt een heel aardige telefoniste die echt haar best heeft gedaan voor een super snelle levering !

Wendy Bosman

Goede snelle service!

Leuke producten die ik elders niet kan vinden.

Tobi

Positiv

Schnelle und unkomplizierte Bearbeitung

Accuraat in berichtgeving rondom bestelling en verzending.

Bestelling snel verzonden, mooie producten. Ik ben van plan weer iets te bestellen zodra ik weer zakgeld krijg.

Handig opgesteld de categorieƫn en makkelijk te zoeken en te vinden.

Cynthia Vis

Perfect

Overzichtelijk, duidelijk, ook dat je de voorraad kan zien