Duidelijk en snel, bestelde iets voor een verjaardag en het werd echt meteen opgestuurd en was ruim op tijd binnen!

Zeer duidelijke info altijd, voelt open en mogelijkheid voor communicatie

Goede en nette service

Snel betaal proces en zeer fijne levering, producten worden goed verpakt.

Top! Snel en correct, goed verpakt

Super vriendelijk, snel antwoord op mijn vragen, supersnelle verzending, gewoon helemaal prima!

snel antwoord op mijn vragen

naomi

Zeer goed

goed en stevig verpakt.

Nathalja

Hele prettige ervaring. Mooi product, snel geleverd en veilig verpakt.

Zeer snel geleverd.

annemiek

Aniworld4u is een geweldige winkel. ik koop altijd van hun tijdens (anime) conventies. de kwaliteit van de producten is echt super!

de kwaliteit van de producten.
en mocht je een klein gaatje vinden in je nieuwe aanwinst. dan repareren ze het direct voor je!

Nathalie Staats

Uitstekende service. Supersnelle verzending en op conventies altijd vriendelijk. Knuffels ook altijd prachtig en van topkwaliteit. Ik raad deze verkoper dan ook zeer aan!

Vriendelijke en snelle communicatie.

F. de Gardeijn

Ik ben nu al aantal jaren klant van Aniworld4U en ik mag tot op de dag vandaag absoluut niet klagen!
Er is super veel assortiment en het wordt altijd erg goed ingepakt opgestuurd zodat er onderweg niks kan gebeuren. Ook het contact is erg fijn en staat altijd open voor een gesprekje. Ik hoop dat de winkel nog lang blijft bestaan, want je kunt er zeer unieke producten krijgen en met de goede service maakt dat het helemaal perfect.

Goede service, veel assortiment, goed contact, altijd open en vriendelijk.