A great experience. Very good communications, products arrived quickly and overall a very positive experience, will definitely use again.

Frequent order updates, quick delivery, delivery tracking information provided, good value

Suzanne

Goed bedrijf waar ik veel pokemon knuffels kan vinden

Snelle levertijd en veel keus uit verschillende producten

Simon rutten

Zeer snelle levering alleen beetje duur 10€ voor België zeer vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen bij hun mailservice

Peter

Prima klantenservice, goed prijs kwaliteit verhouding en snelle verzending

Gewoon goed! Aanrader

WB

Snelle en betrouwbare service, helaas is de kwalieit van het product niet helemaal wat we verwachtten. De knuffel van 25 euro ging na een dag al kapot bij de naad.

Snel

angelina

Mijn 1e bestelling onlangs gedaan en alles is super snel verlopen!

mooie producten
snelle levering

Overzichtelijke site. Goede foto's van produkten. Afhandeling boeking snel.

Dylan Deschepper

Altijd snel en qualiteit.

Lydia

Top, levering mocht iets sneller maar ging wel heel goed!

Product zelf was top en er waren nog 2 items beschikbaar, dan is het vaak zo dat de website niet up to date is en dat je betaald en daarna hoort dat het item toch is uitverkocht, met al het terug... Product zelf was top en er waren nog 2 items beschikbaar, dan is het vaak zo dat de website niet up to date is en dat je betaald en daarna hoort dat het item toch is uitverkocht, met al het terug geld krijgen gedoe van dien (heel slecht vind ik dat in de deze tijd), maar jullie bedrijf was top, het was meteen aangepast op de website dat het item nu was uitverkocht en wij krijgen gewoon onze twee bestelde items, echt heel fijn vond ik dat, zeker als je voor kinderen iets koopt en dan moet zeggen dat je eigenlijk nog niet zeker weet of iets komt omdat een bedrijf zijn zaakjes in dat opzicht niet op orde heeft, maar super dus vanuit jullie!!

Reactie Aniworld4u.com:

beste,
Allereerst bedankt voor de positieve feedback!
We hebben wel een toelichting wat en waarom betreft de verzending.
Uw bestelling was aangemaakt op een vrijdag 17 febrauri, op die...
beste,
Allereerst bedankt voor de positieve feedback!
We hebben wel een toelichting wat en waarom betreft de verzending.
Uw bestelling was aangemaakt op een vrijdag 17 febrauri, op die dag konden wij geen pakketten meer posten vanwege voorbereidingen van conventie waarbij we het hele weekend weg zijn.
De conventie was vermeld bij de winkelwagen.
Nou waren wij maandag verhinderd wegens het opruimen van de conventie dozen/chaos en konden we geen pakketten posten die dag. u was niet de enige.
Excuses voor het ongemak, we hopen dat u er begrip voor heeft.
met vriendelijke groeten,
Aniworld4u