Snelle, klantvriendelijke reactie op opmerking via de mail en hele snelle verzending om cadeau op tijd voor verjaardag te laten zijn.

Prima! Snelle levering

Jakub Soldan

Very good experience. My order arrived faster than expected and without any problems. I highly recommend Aniworld4u.com

Very fast delivery. Ability to track your order is also appreciated.

Ik had een snorlax knuffel besteld voor mijn vriend zijn verjaardag en hij is goed op tijd aangekomen en ziet er super leuk uit.

Goed product

Snelle afhandeling

Al meerdere keren iets besteld. Altijd vlotte levering.
Pokémon knuffels goede en mooie kwaliteit.

Als iets uitverkocht is, krijg je daar snel bericht over.

Voor mijn dochter een unieke knuffel kunnen vinden. Die uiteindelijk volgens mijn dochter "groter zachter en fantastischer is nog dan verwacht!" Een 5 sterren review van Luna; would shop again :)

Uitgebreid assortiment, perfecte kwaliteit, snelle levering!

Positief

Goede communicatie

Wij zijn zeer tevreden. Uitstekende service!

Vlotte levertijd en snelle reactie bij specifieke vragen.
Officiële knuffels zijn ook echt officiële knuffels.

Pippi

Ik vind het een hele fijne webshop. Je kunt er dingen kopen die normaal niet zo makkelijk te vinden zijn. Als ik vragen heb dan wordn die altijd snel beantwoord. Ik ben ook blij met mijn aankoop die... Ik vind het een hele fijne webshop. Je kunt er dingen kopen die normaal niet zo makkelijk te vinden zijn. Als ik vragen heb dan wordn die altijd snel beantwoord. Ik ben ook blij met mijn aankoop die ik heb gedaan. Alles is goed en onbeschadigd aangekomen.

1- Hele fijne en snelle communicatie.
1- Hele fijne en snelle communicatie.
2-Ik vind het wel fijn dat als je iets in je winkelmandje stopt het product (als er nog maar 1 van is) niet meer op beschikbaar staat. Dan kan ook niemand het product ook kopen terwijl je aan het afrekenen bent of iets dergelijks.