Ellen

Zeer interesante site.

Door de de bevestigde mails waar het paket zich bevinde in combinatie van de track and trace was ik zeer gerust dat het paket aan ging aan komen.

David Weller

Vriendelijke mensen, snel verzonden.

Service

Over de afgelopen jaren een aantal keer een product gekocht (hetzij op evenemente, hetzij via de site). Tot dusver geen klachten en steeds producten die goed van kwaliteit zijn.

Product wordt goed ingepakt verstuurd.

Charlotte Shipley

Ik vond het bedrijf zeer professioneel en efficiënt. Ze hadden een geweldige productselectie en behandelden mijn vragen voorafgaand aan de aankoop snel. Ik was erg blij en zal het aanbevelen aan... Ik vond het bedrijf zeer professioneel en efficiënt. Ze hadden een geweldige productselectie en behandelden mijn vragen voorafgaand aan de aankoop snel. Ik was erg blij en zal het aanbevelen aan vrienden en familie en zal ze zeker gebruiken bij toekomstige aankopen van Pokemon knuffels!

Ja! De ontvangen klantenservice was uitstekend en de bezorgsnelheid in het buitenland naar het VK was fantastisch en arriveerde slechts in 2 dagen!

madame

Vlot verlopen, alles naar wens

Handig in gebruik

Lindsey

Snelle levering!

Snel geleverd, duidelijke afhandeling.

Bas VH

Ik kocht een Wooloo, en die kwam gewoon!

De Wooloo knuffel was goedkooper met bakken geld, dat was tof.

S. v. Duijn

Over het algemeen goed bedrijf, nette prijzen. Alleen de levertijd mag wat duidelijker worden gecommuniceerd. Ik kreeg op 1 dag een aantal mails met verzendinformatie en die dag is de bestelling ook... Over het algemeen goed bedrijf, nette prijzen. Alleen de levertijd mag wat duidelijker worden gecommuniceerd. Ik kreeg op 1 dag een aantal mails met verzendinformatie en die dag is de bestelling ook geleverd, daarvoor een halve week geen bericht.

Aanbod, meeste vind je bijna nergens.

Reactie Aniworld4u.com:

Beste,
u had uw bestelling op vrijdag avond geplaatst. het kon toen niet meer gepost worden.
in het weekend verwerken we geen bestellingen.
op maandag heeft u de status wijziging...
Beste,
in het weekend verwerken we geen bestellingen.
op maandag heeft u de status wijziging ontvangen naar : "in behandeling". en die dinsdag is het op de post gegaan en heeft u de update "ingepakt"en "verzonden" ontvangen. u heeft het netjes binnen de gemelde 5 werkdagen geleverd gekregen. en op de hoogte gehouden van de status updates.
mvg
Aniworld4u

Corné van Middendorp

Zeer goed snel binnen

snel binnen en ook goed info op de site

Irina Van de Laer

Snelle levering, groot assortiment, goede kwaliteit.

Groot assortiment, duidelijke informatie, snelle levering